|
|
|
|||||||
| Information Uppsättning regler, och viktig information |
![]() |
|
|
LinkBack (43) | Ämnesverktyg | Utseende |
|
|
|
|
Michal Podbielski
Stad: Wrocław
|
Allt du behöver göra för att ge dig själv en dubbel chans att vinna (Priset är 2 exemplar av boken "NLP - Evolution ..."), att skriva Vad för dig är personlig utveckling och varför du tror det. Och det är så. Bara skriva om detta ämne tråden om personlig utveckling (på länken). Just write Vad för dig är personlig utveckling att förklara sitt uttalande. Och det kommer att avgöra seger - ditt resonemang. Ingen av forskningsresultat, din åsikt. Det är vad som är viktigt i denna konkurrens. Skriva Vad för dig är personlig utveckling att förklara sitt uttalande, och du har dubbel chans att ett gratis exemplar av boken "NLP - Evolution. Hoppa över nästa steg i utvecklingen av en tänkande människa till människa lycklig. " Här har alla en chans att vinna - även utan att veta NLP! Tävlingsregler:
Minuter identifiera vinnare:
Michal Podbielski instruktör, tränare i NLP och hypnos Senast redigerad av NLP-er: 23-03-2009 -- 15:48 |
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) |
|
Intresserad av NLP
Reg.datum: Oct 2008
|
Kanske lite och jag var inte ett faktum. Men jag har en sådan övertygelseatt även om jag inte, men jag är. Jag är, och måttet på min personliga utveckling jag. Vad hade hänt? Innan jag börjar undra hur man får den här boken, jag äter en bit vit choklad och retur chrupkami när något mer meningsfullt kommer in i mitt huvud. Hälsningar! Monia
|
|
|
|
|
|
#3 (Permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Citat:
|
|
|
|
#4 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Onödigt att säga att tävlingen Vinnaren får sitt pris tillsammans med autograf och dedikation från författaren
|
|
|
#7 (Permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Citat:
I enlighet med reglerna för tävlingen för att delta i det är det du skriver är personlig utveckling i denna tråd: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.htmlSkicka din post där
|
|
|
|
#8 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Lite sent, men tack så mycket för att släppa en tjänst på rätt plats
|
|
|
#9 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Så bara göra efter tävlingen med priser till toppen
|
|
|
#10 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Enligt principen om att den bästa nyheten att hålla på toppen av en liten efterskrift till utvidgningen av de allmänna reglerna för forumet.
Samma regler för tävlingen förblir oförändrad, och önskar er fortsatt jättekul
|
![]() |
Navigation
|
||||||
|
||||||
| Tags |
| misstag, läsning, evolution, tävling, böcker, kärlek, Awards, NLP, övertygelser, Frågor, utveckling, personlig utveckling, Lyckligtvis, Obs, Nyheter |
| Ämnesverktyg | |
| Utseende | |
|
|