Automatisk översättning (med stöd av Powered by Google)
Afrikaans Albanian Arabski Belarusian Bu³garski Catalan Chinese Croatian Czeski Danish Dutch Angielski Estonian Filipino Finnish French Galician Niemiecki Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish

Wróć  
Sign up Info Spel Markera forum som lästa

Information Uppsättning regler, och viktig information

VARNING! Gratis tävling för alla - 2 bok, "NLP - Evolution" för att vinna

Odpowiedz: UWAGA!!! Darmowy konkurs dla każdego - 2 książki "NLP - EWOLUCJA" do wygrania, Informacje

LinkBack (43) Ämnesverktyg Utseende
Stary 23-03-2009, 15:22   43 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie VARNING! Gratis tävling för alla - 2 bok, "NLP - Evolution" för att vinna

Alla kan delta i tävlingen - utan att ens veta NLP. I slutet belöningen är en bok om NLP"NLP - Evolution. Hoppa över nästa steg i utvecklingen av en tänkande människa till människa lycklig.

Allt du behöver göra för att ge dig själv en dubbel chans att vinna (Priset är 2 exemplar av boken "NLP - Evolution ..."), att skriva Vad för dig är personlig utveckling och varför du tror det. Och det är så. Bara skriva om detta ämne tråden om personlig utveckling (på länken).

Just write Vad för dig är personlig utveckling att förklara sitt uttalande. Och det kommer att avgöra seger - ditt resonemang. Ingen av forskningsresultat, din åsikt. Det är vad som är viktigt i denna konkurrens. Skriva Vad för dig är personlig utveckling att förklara sitt uttalande, och du har dubbel chans att ett gratis exemplar av boken "NLP - Evolution. Hoppa över nästa steg i utvecklingen av en tänkande människa till människa lycklig. "

Här har alla en chans att vinna - även utan att veta NLP!

Tävlingsregler:
  • Tävlingen pÃ¥gÃ¥r frÃ¥n och med dagen för offentliggörandet av denna artikel till 01.06.2009r (inclusive).
  • Tävlingen kommer separata vinnarna 2ch.
  • Priser till vinnarna är böcker NLP-evolution. Hoppa över nästa steg i utvecklingen av en tänkande människa till människa lycklig, Ett till var och en av vinnarna.
  • Resultaten kommer att tillkännages vid forumet i slutet av juni 2009 - juryn kommer att se till att resultaten skulle offentliggöras sÃ¥ snart som möjligt.
  • För att delta i tävlingen mÃ¥ste du skriva Som svar till personlig utveckling Vad för dig är personlig utveckling och motivera sitt uttalande.
  • Denna motivering kommer att bedömas av en jury.
  • Därför kan du skriva om nÃ¥got som nÃ¥gon annan redan nämnt, att ge sina egna skäl.
  • Motivering kan ges senare utvecklas i diskussion med andra, korrigering eller förtydligande. Ytterligare beskrivningar finns ocksÃ¥ bedömas av en jury.
  • Juryn kommer att ta hänsyn till deras egen subjektiva bedömning av artiklar och kommentarer Deltagarna i forumet.
  • Skriva i kommentarerna av andras tal paszkwili hotade diskvalificering, men en välgrundad kritik är mycket pÃ¥ plats.
  • Beprövad plagiering innebär diskvalificering.
  • Innan jag ger slutresultaten kommer juryn pÃ¥ nÃ¥got sätt inte kommentera nÃ¥gra ledarskap tävlingen.
  • Juryn bestÃ¥r av forum medlemmar: NLP-er, MonikaAnnaJulia, dirja, szycha.
  • Juryn kommer att välja ut vinnare i enlighet med protokoll identifiera vinnareNedan.
  • Eftersom resultaten av en tävling som bygger pÃ¥ subjektiv bedömning av juryn, för att eliminera risken för kunskap, kan tävlingen gÃ¥r inte i en som redan har Utbildad av en enkel-nlp.pl. FÃ¥r delta i diskussionen, men kommer inte att ingÃ¥ i framväxten av vinnarna.
  • NÃ¥gon korrigering, klargörande eller ytterligare kommentarer skriven av Michael Podbielskiego (NLP-er), som svar pÃ¥ nÃ¥gra frÃ¥gor i denna trÃ¥d utgör en integrerad del av reglerna för tävlingen.

Minuter identifiera vinnare:
  • Framväxten av vinnarna, gör juryn en begäran om undanröjande - Varje jurymedlem kan förutsäga bara en person som kandidat till vinnaren.
  • Den ursprungliga eliminering av alla nominering (nominera) räknas som en röst. Om nÃ¥gon fÃ¥r mer än en nominering automatiskt vinnaren i tävlingen (det finns 4 personer i juryn och vinnarna 2ch).
  • Om i det preliminära avskaffande kommer att bli en enhällig vinnare, gör juryn en begäran om undanröjande gÃ¥ng, att kunna identifiera 2giego vinnare.
  • Om den preliminära elimineras inte 2ch dyka vinnare visade juryn vinnarna eller vinnaren (om man redan har utsetts) för mindre väg mellan att rösta med kandidaterna till vinnarna.
  • Om re-omröstningen inte kan 2ch uppstÃ¥ vinnare, vinnare eller vinnaren (om man har redan nominerats) Michael Podbielski framgÃ¥r bland kandidaterna till vinnarna, som fÃ¥tt mest röster. I detta fall kommer att avgöra de Ã¥terstÃ¥ende aktiva deltagare i forumet. Hur länge nÃ¥gon är medlem i forumet bör inte pÃ¥verka resultatet, sÃ¥ det fÃ¥r väga endast verksamhet sedan tillkännagivandet av konkurrensen.
  • Röstning kommer att vara öppen och kommer att hÃ¥llas i forumet.
  • Varje medlem av juryn krävs inte kommentera sitt beslut förrän i slutet av omröstningen för att inte pÃ¥verka andra medlemmar i juryn.
  • Varje medlem av juryn skyldighet att rättfärdiga sina val efter uppkomsten av vinnarna.

Senast redigerad av NLP-er: 23-03-2009 -- 15:48
NLP-er jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 19:14   #2 (Permalink)
Intresserad av NLP

Awatar mlamka
Ingen Avatar

Reg.datum: Oct 2008
Domyślnie Re: VARNING! Gratis tävling för alla - 2 bok, "NLP - Evolution" för att vinna

Kanske lite och jag var inte ett faktum. Men jag har en sådan övertygelseatt även om jag inte, men jag är. Jag är, och måttet på min personliga utveckling jag. Vad hade hänt? Innan jag börjar undra hur man får den här boken, jag äter en bit vit choklad och retur chrupkami när något mer meningsfullt kommer in i mitt huvud. Hälsningar! Monia
mlamka jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 19:55   #3 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie Re: VARNING! Gratis tävling för alla - 2 bok, "NLP - Evolution" för att vinna

Citat:
Skrev mlamka Zobacz post
Kanske lite och jag var inte ett faktum. Men jag har en sådan övertygelseatt även om jag inte, men jag är. Jag är, och måttet på min personliga utveckling jag. Vad hade hänt? Innan jag börjar undra hur man får den här boken, jag äter en bit vit choklad och retur chrupkami när något mer meningsfullt kommer in i mitt huvud. Hälsningar! Monia
Monia Smaklig måltid!

Stary 03-04-2009, 00:23   #4 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Onödigt att säga att tävlingen Vinnaren får sitt pris tillsammans med autograf och dedikation från författaren

Stary 03-04-2009, 09:04   #5 (Permalink)
Moderator hypnos (hedersmedlem Master NLP)

Awatar andrzej1234
Ingen Avatar

Reg.datum: nov 2008
Stad: Bytom, en vacker stad ...

Detta är vad jag vill Men han svarade tack
andrzej1234 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 14:23   #6 (Permalink)
Intresserad av NLP

Awatar Barczi87
Ingen Avatar

Reg.datum: Apr 2009
Uśmiech :)

Personlig utveckling för mig är att upptäcka siebie.Uważam det för att utveckla sin personlighet utökar sin förmåga att förstå världen och andra människor som också ger mig tillfredsställelse.
Barczi87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 19:08   #7 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Citat:
Skrev Barczi87 Zobacz post
Personlig utveckling för mig är att upptäcka siebie.Uważam det för att utveckla sin personlighet utökar sin förmåga att förstå världen och andra människor som också ger mig tillfredsställelse.
I enlighet med reglerna för tävlingen för att delta i det är det du skriver är personlig utveckling i denna tråd: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.html

Skicka din post där

Stary 21-04-2009, 23:02   #8 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Lite sent, men tack så mycket för att släppa en tjänst på rätt plats

Stary 27-04-2009, 15:25   #9 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Så bara göra efter tävlingen med priser till toppen

Stary 04-05-2009, 20:04   #10 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Enligt principen om att den bästa nyheten att hålla på toppen av en liten efterskrift till utvidgningen av de allmänna reglerna för forumet.

Samma regler för tävlingen förblir oförändrad, och önskar er fortsatt jättekul

Odpowiedz

Navigation
Wróć   simple-NLP.pl free forum NLP > Sandbox > Information

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/610-varning-gratis-t% C3% A4vling-f% C3% B6r-Alla-2-side-NLP-evolution-f % C3% B6r-att-vinna.html
Inlagd av För Typ Datum
Internet, datorer / Topic Forum - Produkt Party Stad Sanok: Katalog.Sanok.pl Tråden Refback 02-06-2009 15:38
ENKEL-NLP - NLP Utbildning: NLP Training Practices - Business Tråden Refback 15-05-2009 19:35
ENKEL-NLP - NLP Store Tråden Refback 13-05-2009 07:37
ENKEL-NLP - NLP Utbildning: Utbildning före Publik NLP Tråden Refback 11-05-2009 20:08
ENKEL-NLP - NLP-era Gallery Tråden Refback 30-04-2009 21:01
ENKEL-NLP - NLP Utbildning: Om NLP Tråden Refback 30-04-2009 10:58
Spel -- Tråden Refback 25-04-2009 18:57
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Tråden Refback 25-04-2009 15:03
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Tråden Refback 25-04-2009 13:59
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Tråden Refback 25-04-2009 11:11
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Tråden Refback 25-04-2009 10:57
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Tråden Refback 25-04-2009 08:46
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Tråden Refback 25-04-2009 06:52
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Tråden Refback 24-04-2009 21:58
ENKEL-NLP - NLP Training for Business Tråden Refback 24-04-2009 17:49
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Tråden Refback 24-04-2009 15:46
GoldenLine.pl: Diskutera - Fri konkurrens för varje NLP - NLP-evolution bok att vinna Tråden Refback 24-04-2009 09:47
GoldenLine.pl: Diskutera - Fri konkurrens för varje NLP - NLP-evolution bok att vinna Tråden Refback 23-04-2009 16:21
ENKEL-NLP - NLP-film ERA Tråden Refback 22-04-2009 20:28
ENKEL-NLP - NLP-utbildning: simple-NLP Tråden Refback 22-04-2009 19:21
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Tråden Refback 22-04-2009 16:06
ENKEL-NLP: NLP-era Films Tråden Refback 22-04-2009 09:13
ENKEL-NLP - NLP utbildning Tråden Refback 21-04-2009 08:38
ENKEL-NLP - NLP Store Tråden Refback 20-04-2009 20:23
Enkel Catalog Party Tråden Refback 16-04-2009 09:38
VARNING! Gratis tävling för alla - 2 bok, "NLP - evolution" för att vinna RSS2.PL - produkten av PARTERNAS RSS - RSS-läsare SIDOR Tråden Refback 12-04-2009 10:57
ENKEL-NLP - NLP Utbildning: NLP Training Schedule Tråden Refback 11-04-2009 22:54
Simple-NLP - NLP Utbildning: Arbeta med simple-NLP Tråden Refback 09-04-2009 21:25
ENKEL-NLP - NLP Utbildning: NLP Training Practices - Evolution Tråden Refback 07-04-2009 17:39
Vinnaren ksišżkę "NLP - evolution" i fri tävlingar -- Tråden Refback 03-04-2009 15:52
ENKEL-NLP - NLP Utbildning: NLP simple-Training Academy Tråden Refback 03-04-2009 02:15
Webbkatalog. Intressanta platser på Internet Tråden Refback 03-04-2009 01:51
Öppet anbudsförfarande bok NLP-EVOLUTION vinna | Det bästa artiklar Tråden Pingback 02-04-2009 00:21
ENKEL-NLP - NLP Utbildning: NLP Master Training Tråden Refback 30-03-2009 21:48
GoldenLine.pl: Diskutera - Fri konkurrens för varje NLP - NLP-evolution bok att vinna Tråden Refback 30-03-2009 08:40
GoldenLine.pl: Diskutera - Fri konkurrens för varje NLP - NLP-evolution bok att vinna Tråden Refback 27-03-2009 14:15
GoldenLine.pl: Diskutera - Fri konkurrens för varje NLP - NLP-evolution bok att vinna Tråden Refback 23-03-2009 21:24
GoldenLine.pl: Diskutera - Fri konkurrens för varje NLP - NLP-evolution bok att vinna Tråden Refback 23-03-2009 20:38
GoldenLine.pl: Diskutera - Fri konkurrens för varje NLP - NLP-evolution bok att vinna Tråden Refback 23-03-2009 19:11
GoldenLine.pl: Diskutera - Fri konkurrens för varje NLP - NLP-evolution bok att vinna Tråden Refback 23-03-2009 18:44
GoldenLine.pl: Diskutera - Fri konkurrens för varje NLP - NLP-evolution bok att vinna Tråden Refback 23-03-2009 18:43
GoldenLine.pl: Diskutera - Fri konkurrens för varje NLP - NLP-evolution bok att vinna Tråden Refback 23-03-2009 18:42
GoldenLine.pl: Diskutera - Fri konkurrens för varje NLP - NLP-evolution bok att vinna Tråden Refback 23-03-2009 18:42

Tags
misstag, läsning, evolution, tävling, böcker, kärlek, Awards, NLP, övertygelser, Frågor, utveckling, personlig utveckling, Lyckligtvis, Obs, Nyheter

Ämnesverktyg
Utseende

Principer Off
Du inte Posta nya ämnen
Du inte post svar
Du inte Post bilagor
Du inte redigera dina inlägg

BB code är Enabled
Smileys är Enabled
[IMG] kod Enabled
HTML-kod är Av
Trackbacks är Enabled