Automatisk översättning (med stöd av Powered by Google):
Afrikaans Albanian Arabski Belarusian Bu³garski Catalan Chinese Croatian Czeski Danish Dutch Angielski Estonian Filipino Finnish French Galician Niemiecki Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish

Wróć  
Registrera Info Spel Markera forum som lästa

Information Uppsättning regler, och viktig information

VARNING! Fri konkurrens för alla - två böcker, "NLP - evolution" för att vinna

Odpowiedz: UWAGA!!! Darmowy konkurs dla każdego - 2 książki "NLP - EWOLUCJA" do wygrania, Informacje

Betygsätt det Ämnesverktyg Titta
Stary 23-03-2009, 14:22   #1 (permalänk)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie VARNING! Fri konkurrens för alla - två böcker, "NLP - evolution" för att vinna

Alla kan delta i tävlingen - även utan att veta NLP. Till slut belöning är en bok om NLP"NLP - EVOLUTION. Hoppa över nästa steg i utvecklingen av en tänkande människa till människa lycklig".

Allt du behöver göra för att ge dig själv en dubbel chans att vinna (priserna är två exemplar av boken "NLP - EVOLUTION ..."), att skriva Att du är personlig utveckling och varför du tror. Och det är nog. Skriv bara om detta ämne i tråden för personlig utveckling (på denna länk).

Skriv bara Att du är personlig utveckling och motivera sitt uttalande. Och det kommer att avgöra vem som vinner - ditt resonemang. Inga testresultat, bara ditt sinne. Detta är vad som är viktigt i denna tävling. Skriv Att du är personlig utveckling och motivera sitt uttalande, och du har dubbla chansen till ett gratis exemplar av boken "NLP - EVOLUTION. Hoppa över nästa steg i utvecklingen av en tänkande människa till människa lycklig. "

Här har alla en chans att vinna - även utan att veta NLP!

Tävlingsregler:
  • Tävlingen löper frÃ¥n dagen för offentliggörandet av denna artikel för att 01.06.2009r (inklusive).
  • Tävlingen kommer att hÃ¥llas Ã¥tskilt 2ch vinnare.
  • De priser till vinnarna är en bok NLP-evolution. Hoppa över nästa steg i utvecklingen av en tänkande människa till människa lycklig, Ett exemplar för var och en av vinnarna.
  • Resultaten kommer att tillkännages pÃ¥ forumet i slutet av juni 2009 - juryn kommer att se till att resultaten kungjordes sÃ¥ tidigt som möjligt.
  • För att delta i tävlingen mÃ¥ste du skriva ämnet personlig utveckling Att du är personlig utveckling och motivera sitt uttalande.
  • Denna motivering kommer att bedömas av en jury.
  • SÃ¥ledes kan du skriva om nÃ¥got som nÃ¥gon redan nämnt, ger sina egna skäl.
  • Motivering kan ges och sedan utveckla diskussionen med andra, korrigering eller förtydligande. Ytterligare beskrivningar finns ocksÃ¥ utvärderas av en jury.
  • Juryn kommer att innehÃ¥lla sin egen subjektiva bedömning av artiklar och forum deltagarnas kommentarer.
  • Skriva i kommentarerna till nÃ¥gon annans tal paszkwili hotas diskvalifikation, även om kritiken är saklig som möjligt pÃ¥ plats.
  • Beprövad plagiering innebär diskvalificering.
  • Innan jag ger slutresultaten kommer juryn pÃ¥ nÃ¥got sätt kommenterar inte potentiella ledare i tävlingen.
  • Juryn bestÃ¥r av användare av forumet: NLP-Er, MonikaAnnaJulia, dirja, Szych.
  • Juryn kommer att rekommendera vinnarna i enlighet med Memorandum of bestämma vinnareÃ…terges nedan.
  • Eftersom resultaten av tävlingen baseras pÃ¥ subjektiva bedömning av juryn att eliminera risken av kunskap, kan tävlingen deltar inte alla personer som redan har utbildats av det enkla-nlp.pl. FÃ¥r delta i diskussionen, men kommer inte att ingÃ¥ i samband med val av vinnare.
  • NÃ¥gon korrigering, klargörande eller ytterligare kommentarer skriven av Michael Podbielskiego (NLPEr-), som svarar pÃ¥ varje frÃ¥ga i denna trÃ¥d utgör en integrerad del av reglerna för tävlingen.

Protokoll identifiera vinnare:
  • I valet av vinnare, gör juryn ett preliminärt avskaffande - Varje jurymedlem kan bara välja en person som en kandidat till vinnaren.
  • Eliminering av alla pre-nominering (nominera) räknas som en röst. Om nÃ¥gon fÃ¥r mer än en nominering automatiskt vinnaren i tävlingen (det finns fyra personer i juryn och vinnarna 2ch).
  • Om du är i den preliminära avskaffande kommer att bli en enhällig vinnare, gör juryn en begäran om undanröjande Ã¥terigen kunna identifiera 2giego vinnare.
  • Om du är i den preliminära avskaffande inte kommer att 2ch fram vinnare, framkom juryn vinnarna eller vinnaren (om en redan vald) pÃ¥ den sekundära vägen mellan kandidaterna röstar med vinnarna.
  • Om den sekundära inte kan rösta 2ch uppstÃ¥ vinnare, vinnarna eller vinnaren (om en redan har utsetts) Michael Podbielski framgÃ¥r bland kandidaterna till vinnarna, som fÃ¥r flest röster. I detta fall kommer att avgöra fortsätter att vara aktiva deltagare i forumet. Det är sÃ¥ länge som nÃ¥gon är en medlem av forumet kan inte pÃ¥verka resultatet, sÃ¥ att fÃ¥r väga endast verksamhet sedan tillkännagivandet av konkurrensen.
  • Omröstning kommer att vara öppen och kommer att ingÃ¥ i forumet.
  • Varje medlem av juryn krävs inte kommentera sitt beslut fram till dess att rösta för att inte pÃ¥verka de övriga jurymedlemmarna.
  • Varje medlem av juryn skyldighet att motivera vart och ett av sina val efter att identifiera vinnarna.

Senast redigerad av NLP-er: 23-03-2009 - 14:48
NLP-er jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 18:14   #2 (permalänk)
Intresserad av NLP

Awatar mlamka
Ingen avatar

Reg.datum: okt 2008
Domyślnie Re: VARNING! Fri konkurrens för alla - två böcker, "NLP - evolution" för att vinna

Kanske lite och jag var inte det faktum. Men jag har övertygelseAtt även om jag dock inte jag. Jag är, och åtgärden i min personliga utveckling är jag. Hur förklarar du det? Innan jag börjar undra hur du kan få den här boken ska jag äta en bit vit choklad med crispies och komma tillbaka när något mer meningsfullt kommer att tänka på. Hälsningar! Monia
mlamka jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 18:55   #3 (permalänk)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie Re: VARNING! Fri konkurrens för alla - två böcker, "NLP - evolution" för att vinna

Citat:
Skrivet av mlamka Zobacz post
Kanske lite och jag var inte det faktum. Men jag har övertygelseAtt även om jag dock inte jag. Jag är, och åtgärden i min personliga utveckling är jag. Hur förklarar du det? Innan jag börjar undra hur du kan få den här boken ska jag äta en bit vit choklad med crispies och komma tillbaka när något mer meningsfullt kommer att tänka på. Hälsningar! Monia
Monia måltid!

Stary 2009/03/04, 00:23   #4 (permalänk)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Onödigt att säga att vinnarna får sina priser tillsammans med autograf och dedikation från författaren

Stary 2009/03/04, 09:04   #5 (permalänk)
Moderator hypnos (hedersmedlem Master NLP)

Awatar andrzej1234
Ingen avatar

Registrerad: Nov 2008

Detta är vad jag var tvungen att fråga Men redan besvarat genom
andrzej1234 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 14:23   #6 (permalänk)
Intresserad av NLP

Awatar Barczi87
Ingen avatar

Reg.datum: Apr 2009
Uśmiech :)

För mig är personlig utveckling, eftersom upptäckten siebie.Uważam utveckla sin personlighet bredda sin förmåga att förstå världen och andra människor utöver vad som ger mig tillfredsställelse.
Barczi87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 19:08   #7 (permalänk)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Citat:
Skrivet av Barczi87 Zobacz post
För mig är personlig utveckling, eftersom upptäckten siebie.Uważam utveckla sin personlighet bredda sin förmåga att förstå världen och andra människor utöver vad som ger mig tillfredsställelse.
I enlighet med reglerna för tävlingen att delta i det så ska du skriva till er är personlig utveckling i denna tråd: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.html

Vänligen sopa ditt inlägg där

Stary 21-04-2009, 23:02   #8 (permalänk)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Lite sent, men tack så mycket för att släppa ut en tjänst på rätt plats

Stary 27-04-2009, 15:25   #9 (permalänk)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Så bara för att dra ut inlägg om tävlingen med priser till toppen av

Stary 2009/04/05, 20:04   #10 (permalänk)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Enligt principen om att den bästa nyheten att hålla på toppen av ett litet post scriptum att utvidga de allmänna bestämmelserna i forumet.

Samma regler för tävlingen är oförändrad, och jag önskar dig fortsatt bra spel

Odpowiedz

Navigering
Wróć   NLP.pl enkel Forum om NLP > Sandbox > Information

Är inte uppkopplad (?)
Betygsätt det till denna tråd: http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/610-varning-fri-konkurrens-f% C3% B6r-Alla-tv% C3% A5-b% C3% B6cker-NLP -Evolution-f% C3% B6r-Att-vinna.html
Inlagd av För Typ Datum
Internet, datorer / Ämne Forum - Webbkatalog Sanok City: Katalog.Sanok.pl Denna tråd Refback 2009/02/06 03:38
ENKEL-NLP - NLP Utbildning: NLP Utbildning Practices - Företag Denna tråd Refback 15-05-2009 07:35
ENKEL-NLP - NLP Store Denna tråd Refback 13-05-2009 07:37
ENKEL-NLP - NLP Utbildning: Utbildning från allmänheten med NLP Denna tråd Refback 2009/11/05 20:08
Enkel-NLP - NLP-era Galleri Denna tråd Refback 30-04-2009 21:01
ENKEL-NLP - NLP Utbildning: Om NLP Denna tråd Refback 30-04-2009 10:58
Spel - Denna tråd Refback 25-04-2009 18:57
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Denna tråd Refback 25-04-2009 15:03
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Denna tråd Refback 25-04-2009 13:59
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Denna tråd Refback 25-04-2009 11:11
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Denna tråd Refback 25-04-2009 10:57
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Denna tråd Refback 25-04-2009 08:46
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Denna tråd Refback 25-04-2009 06:52
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Denna tråd Refback 24-04-2009 21:58
ENKEL-NLP - NLP Utbildning för företag Denna tråd Refback 24-04-2009 17:49
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Denna tråd Refback 24-04-2009 15:46
GoldenLine.pl: Diskussion - Gratis tävling för varje NLP - NLP-EVOLUTION bok att vinna Denna tråd Refback 24-04-2009 09:47
GoldenLine.pl: Diskussion - Gratis tävling för varje NLP - NLP-EVOLUTION bok att vinna Denna tråd Refback 23-04-2009 16:21
Enkel-NLP - NLP-eran film Denna tråd Refback 22-04-2009 20:28
ENKEL-NLP - Utbildning NLP: NLP-simple Denna tråd Refback 22-04-2009 19:21
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP för varje tävling Denna tråd Refback 22-04-2009 16:06
Enkel-NLP: NLP-era filmer Denna tråd Refback 22-04-2009 09:13
ENKEL-NLP - NLP Utbildning Denna tråd Refback 21-04-2009 08:38
ENKEL-NLP - NLP Store Denna tråd Refback 20-04-2009 20:23
Enkel Web Directory Denna tråd Refback 16-04-2009 09:38
VARNING! Fri konkurrens för alla - två böcker, "NLP - EVOLUTION" för att vinna RSS2.PL - PRODUKT PARTER RSS - RSS Reader PARTER Denna tråd Refback 2009/12/04 10:57
ENKEL-NLP - Utbildning NLP: NLP träningsschema Denna tråd Refback 2009/11/04 22:54
ENKEL-NLP - NLP utbildning: Arbeta med simple-NLP Denna tråd Refback 2009/09/04 21:25
ENKEL-NLP - NLP Utbildning: NLP Utbildning Practices - Evolution Denna tråd Refback 2009/07/04 17:39
Vinnaren ksišżkę "NLP - evolution" på en fri tävling - Denna tråd Refback 2009/03/04 15:52
ENKEL-NLP - NLP Utbildning: NLP Training Academy-simple Denna tråd Refback 2009/03/04 02:15
Katalog sidor. Intressanta platser på Internet Denna tråd Refback 2009/03/04 01:51
Öppet anbudsförfarande bok, vare NLP-EVOLUTION vinna | Det bästa artiklar Denna tråd Pingback 2009/02/04 00:21
ENKEL-NLP - NLP Utbildning: NLP Master Training Denna tråd Refback 30-03-2009 21:48
GoldenLine.pl: Diskussion - Gratis tävling för varje NLP - NLP-EVOLUTION bok att vinna Denna tråd Refback 30-03-2009 08:40
GoldenLine.pl: Diskussion - Gratis tävling för varje NLP - NLP-EVOLUTION bok att vinna Denna tråd Refback 27-03-2009 13:15
GoldenLine.pl: Diskussion - Gratis tävling för varje NLP - NLP-EVOLUTION bok att vinna Denna tråd Refback 23-03-2009 20:24
GoldenLine.pl: Diskussion - Gratis tävling för varje NLP - NLP-EVOLUTION bok att vinna Denna tråd Refback 23-03-2009 19:38
GoldenLine.pl: Diskussion - Gratis tävling för varje NLP - NLP-EVOLUTION bok att vinna Denna tråd Refback 23-03-2009 18:11
GoldenLine.pl: Diskussion - Gratis tävling för varje NLP - NLP-EVOLUTION bok att vinna Denna tråd Refback 23-03-2009 17:44
GoldenLine.pl: Diskussion - Gratis tävling för varje NLP - NLP-EVOLUTION bok att vinna Denna tråd Refback 23-03-2009 17:43
GoldenLine.pl: Diskussion - Gratis tävling för varje NLP - NLP-EVOLUTION bok att vinna Denna tråd Refback 23-03-2009 17:42
GoldenLine.pl: Diskussion - Gratis tävling för varje NLP - NLP-EVOLUTION bok att vinna Denna tråd Refback 23-03-2009 17:42

Taggar
fel, läsning, evolution, tävling, Böcker, kärlek, utmärkelser, NLP, övertygelser, Frågor, utveckling, personlig utveckling, lycka, anteckning, nyheter

Ämnesverktyg
Titta

Regler för att posta
Du Får inte Posta nya ämnen
Du FÃ¥r inte posta svar
Du FÃ¥r inte Posta bifogade filer
Du Får inte Redigera dina inlägg

BB code är Ingår
Smileys är Ingår
[IMG] koden är Ingår
HTML-kod är Omfattas inte
Trackbacks är Ingår
Pingbacks är Ingår
Refbacks är Ingår

Alla tider är GMT. Nu är 21:46.

Översättningar från BB Enterprise Översättare 3.3.4
Från: vBulletin Version 3.8.5
Copyright © 2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd
Sökmotorvänliga webbadresser vBSEO 3.5.1
ENKEL Michal Podbielski (www.simple-nlp.pl)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48