|
|
|||||||
| Information Uppsättning regler, och viktig information |
![]() |
|
|
Betygsätt det | Ämnesverktyg | Titta |
|
|
#1 (permalänk) |
|
Michal Podbielski
Reg.datum: Apr 2008
|
Allt du behöver göra för att ge dig själv en dubbel chans att vinna (priserna är två exemplar av boken "NLP - EVOLUTION ..."), att skriva Att du är personlig utveckling och varför du tror. Och det är nog. Skriv bara om detta ämne i tråden för personlig utveckling (på denna länk). Skriv bara Att du är personlig utveckling och motivera sitt uttalande. Och det kommer att avgöra vem som vinner - ditt resonemang. Inga testresultat, bara ditt sinne. Detta är vad som är viktigt i denna tävling. Skriv Att du är personlig utveckling och motivera sitt uttalande, och du har dubbla chansen till ett gratis exemplar av boken "NLP - EVOLUTION. Hoppa över nästa steg i utvecklingen av en tänkande människa till människa lycklig. " Här har alla en chans att vinna - även utan att veta NLP! Tävlingsregler:
Protokoll identifiera vinnare:
Michal Podbielski instruktör, tränare i NLP och hypnos Senast redigerad av NLP-er: 23-03-2009 - 14:48 |
|
|
|
|
|
#2 (permalänk) |
|
Intresserad av NLP
Reg.datum: okt 2008
|
Kanske lite och jag var inte det faktum. Men jag har övertygelseAtt även om jag dock inte jag. Jag är, och åtgärden i min personliga utveckling är jag. Hur förklarar du det? Innan jag börjar undra hur du kan få den här boken ska jag äta en bit vit choklad med crispies och komma tillbaka när något mer meningsfullt kommer att tänka på. Hälsningar! Monia
|
|
|
|
|
|
#3 (permalänk) | |
|
Michal Podbielski
|
Citat:
|
|
|
|
#4 (permalänk) |
|
Michal Podbielski
|
Onödigt att säga att vinnarna får sina priser tillsammans med autograf och dedikation från författaren
|
|
|
#5 (permalänk) |
|
Moderator hypnos (hedersmedlem Master NLP)
Registrerad: Nov 2008
|
Detta är vad jag var tvungen att fråga
Men redan besvarat genom
|
|
|
|
|
|
#6 (permalänk) |
|
Intresserad av NLP
Reg.datum: Apr 2009
|
För mig är personlig utveckling, eftersom upptäckten siebie.Uważam utveckla sin personlighet bredda sin förmåga att förstå världen och andra människor utöver vad som ger mig tillfredsställelse.
|
|
|
|
|
|
#7 (permalänk) | |
|
Michal Podbielski
|
Citat:
I enlighet med reglerna för tävlingen att delta i det så ska du skriva till er är personlig utveckling i denna tråd: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.htmlVänligen sopa ditt inlägg där
|
|
|
|
#8 (permalänk) |
|
Michal Podbielski
|
Lite sent, men tack så mycket för att släppa ut en tjänst på rätt plats
|
|
|
#9 (permalänk) |
|
Michal Podbielski
|
Så bara för att dra ut inlägg om tävlingen med priser till toppen av
|
|
|
#10 (permalänk) |
|
Michal Podbielski
|
Enligt principen om att den bästa nyheten att hålla på toppen av ett litet post scriptum att utvidga de allmänna bestämmelserna i forumet.
Samma regler för tävlingen är oförändrad, och jag önskar dig fortsatt bra spel
|
![]() |
Navigering
|
||||||
|
||||||
| Taggar |
| fel, läsning, evolution, tävling, Böcker, kärlek, utmärkelser, NLP, övertygelser, Frågor, utveckling, personlig utveckling, lycka, anteckning, nyheter |
| Ämnesverktyg | |
| Titta | |
|
|