|
|
|||||||
| Hypnos Upptäck intressant och spännande värld av hypnos. |
|
Hej! :) Så många ämnen przeglądniętych - det verkar som du verkligen gillar forumet:) jag fortfarande inte har ett konto? Varför inte ägna så chwilki registrera dig gratis? Som användare får du tillgång till fler delar av forumet, du kan skicka ditt eget meddelande, bli vän med intressanta människor som har liknande intressen och nå många andra fördelar. Anmäl dig nu! Har du redan ett konto? Logga in till detta meddelande försvann. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Utseende |
|
|
#1 (Permalink) | ||||||||||||||||||||
|
Förbud mot Simple-NLP.pl
Reg.datum: jan 2010
|
Dwujeszyczna Person (till slutet av detta inlägg) - vilket språk du använder självsuggestion? Eller kanske "dubbel" på båda språken självsuggestion? språk som starkt påverkar det undermedvetna? Han vill använda två olika förslag i ett, som sfomulowac som har arbetat snabbt och effektivt? Och slutligen - vilka tider av USE självhypnos som var effektiva. Inte omöjligt, att skjuta nästa fråga till mig i augusti för detta ämne. Tack för att du verkligen meningsfulla svar och du bara så. |
||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
#2 (Permalink) | ||||||||||||||||||||
|
NLP Trainer
Reg.datum: Apr 2008
Plats: Wroclaw
|
Använd endast ett sådant språk, som består av omedveten kompetens. Själv vara medveten om eventuella oklarheter som kan finnas på det språk som dina förslag.
Oavsett hur mycket du vill använda förslagen samtidigt komma ihåg att lingvistik. Några förslag kombinerar konjunktioner "och", "medan", kan du också säga att ett förslag är wnikiem annan "varför" "eftersom". Och i slutet är alltid värt det för att stärka visst fog, "eftersom". Jag tänkte aldrig på tider på dagen
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
#3 (Permalink) | |||||||||||||||||||||
|
Förbud mot Simple-NLP.pl
Reg.datum: jan 2010
|
Citat:
Hur tror du kommer vara precis OK? |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
#4 (Permalink) | ||||||||||||||||||||
|
Moderator Hypnos (hedersmedlem Mästaren NLP)
Reg.datum: nov 2008
Stad: Bytom, en vacker stad ...
|
Jag tycker du ska praktiken självsuggestion och i det andra språket. Detta gör att du kan etablera dig som en bättre
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
![]() |
Navigering
|
||||||
|
||||||
| Taggar |
| autohypnosis, Autotrans, tvetydighet, hypnos, lingvistik, NLP, problem, Frågor, fråga, Förslag, trance |
| Ämnesverktyg | |
| Utseende | |
|
|