|
|
|||||||
| NLP-eran Films Se gratis film med den teknik av NLP! Podglądnij vad som händer på dessa kurser! |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Utseende |
|
|
#1 (Permalink) | ||||||||||||||||||||
|
NLP Trainer
Reg.datum: Apr 2008
Plats: Wroclaw
|
![]() Feel - Flera dissociation (att bli av med negativa känslor)
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
#2 (Permalink) | ||||||||||||||||||||
|
NLP Practitioner
Reg.datum: Jun 2008
|
Filmen är bra, speciellt på grund av mitt deltagande. Teknik super enkel och fungerar. Kollar är en neutral, men när en deltagare när de spelar en helt annan känsla. Effekten av kapital och i mitt fall, är i dag.
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
#3 (Permalink) | |||||||||||||||||||||
|
NLP Trainer
|
Citat:
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
#5 (Permalink) | ||||||||||||||||||||
|
NLP Trainer
|
Flera dissociation förknippas med en viss situation. Så om något specifikt du är som mest Dołuje så. Om du känner att du har en allmän del, då föreslår jag börja med att hitta positiva ankare, Pozakładania några nya, mer positiva känslor porozkręcania. Bäst att identifiera som introducerar dig till partiet och på arbetet.
Och slutligen Kärna Transformation med problem som inte känner till källan är mycket bra eftersom den upptäcker, och sedan göra övergången
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
#6 (Permalink) | ||||||||||||||||||||
|
Ärade Mästaren NLP
|
Okej ... och vad händer om den personen inte vill att någon ska prata om det, rädd eller inte vill anförtro till andra. Som om en sådan person att hjälpa? På något sätt började prata för sig själv eller kanske doradziłbyś säga något annat? För jag vet inte - jag försökte många gånger att prata men alltid förändringar i ämnet, etc. ..
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
#7 (Permalink) | ||||||||||||||||||||
|
NLP Trainer
|
Tanken bakom denna teknik, liksom många andra i NLP är att du inte behöver prata om problemet ... Du behöver inte känna till detaljerna - bara en klassfråga. Allting händer i huvudet på den person som vi utför tekniken.
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
#8 (Permalink) | ||||||||||||||||||||
|
Ärade Mästaren NLP
|
Okej ... prova det här dissociations på den för att utföra. För nu är det bara det "studerade" för NLP, Match, skapade en obligation, etc.;]
Tack för ditt svar |
||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
#10 (Permalink) | ||||||||||||||||||||
|
Intresserad av NLP
Reg.datum: Oktober 2011
|
Jag hörde också att bäst för din situation är wielkrotana dissociation och förening (Jag vet inte om jag skrev det).
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
![]() |
Navigering
|
||||||
|
||||||
| Taggar |
| förening, Kärnan omvandling, dissociation, känslor, film, Filmer, NLP, fråga, Tekniken, känslor, Flera dissociation, Visualisering, dåligt |
| Ämnesverktyg | |
| Utseende | |
|
|