Automatisk översättning (med stöd av Powered by Google):
Afrikaans Albanian Arabski Belarusian Bu³garski Catalan Chinese Croatian Czeski Danish Dutch Angielski Estonian Filipino Finnish French Galician Niemiecki Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish

Wróć  
Registrera Info Spel Markera forum som lästa

NLP-era filmer Se gratis film med de metoder för NLP! Podglądnij vad som händer på dessa kurser!

Flera Dissociation

Hey! :)

Så många ämnen przeglądniętych - det verkar som att jag verkligen gillar forumet:) fortfarande inte har ett konto? Varför inte spendera en minut till register helt gratis? Som användare får du tillgång till fler delar av forumet kan du skicka ett eget meddelande, bli vän med intressanta människor med liknande intressen och nå många andra fördelar. Registrera dig nu!

Har du redan ett konto? Logga in för att skrika den försvann.

Odpowiedz: Wielokrotna Dysocjacja, Filmy NLP-era

Betygsätt det Ämnesverktyg Titta
Stary 20-06-2008, 22:04   #1 (permalänk)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie Flera Dissociation

Ofta människor överväldigade av något som är före dem. Tänk om något och känner sig mycket dåligt. Se hur du kan ta bort dessa dåliga känslor och ersätta dem med nya - de som kommer att bidra till att uppnå målen

Feel - Flera dissociation (att bli av med negativa känslor)

Stary 20-07-2008, 06:49   #2 (permalänk)
NLP Practice

Awatar mposa

Reg.datum: Jun 2008
Domyślnie Re: Flera Dissociation

Filmen är bra, särskilt för mitt deltagande. Tech super enkelt och det fungerar. Tittar på det här är neutralt, men när en deltagare när de spelar en helt annan känsla. Effekten av kapital och i mitt fall, är i dag.
mposa jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 20-07-2008, 11:13   #3 (permalänk)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie Re: Flera Dissociation

Citat:
Skrivet av mposa Zobacz post
Filmen är bra, särskilt för mitt deltagande. Tech super enkelt och det fungerar. Tittar på det här är neutralt, men när en deltagare när de spelar en helt annan känsla. Effekten av kapital och i mitt fall, är i dag.
Det ger tillfredsställelse ... Är inte det?

Odpowiedz

Navigering
Wróć   NLP.pl enkel Forum om NLP > Proving NLP-era > NLP-era filmer

Taggar
dissociation, känslor, film, Filmer, NLP, teknik, känslor, Flera dissociation, visualisering, dåligt

Ämnesverktyg
Titta

Regler för att posta
Du Får inte Posta nya ämnen
Du FÃ¥r inte posta svar
Du FÃ¥r inte Posta bifogade filer
Du Får inte Redigera dina inlägg

BB code är Ingår
Smileys är Ingår
[IMG] koden är Ingår
HTML-kod är Omfattas inte
Trackbacks är Ingår
Pingbacks är Ingår
Refbacks är Ingår

Alla tider är GMT. Nu är 21:22.

Översatt till andra språk som stöds av vBET Översättare 3.3.4
Från: vBulletin Version 3.8.5
Copyright © 2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd
Sökmotorvänliga webbadresser vBSEO 3.5.1
ENKEL Michal Podbielski (www.simple-nlp.pl)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48