Automatisk oversettelse (støttet av Powered by Google):
Afrikaans Albanian Arabski Belarusian Bu³garski Catalan Chinese Croatian Czeski Danish Dutch Angielski Estonian Filipino Finnish French Galician Niemiecki Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish

Wróć  

Informasjon Regelsett, og viktig informasjon

ADVARSEL! Gratis konkurranse for alle - 2 bok, "NLP - EVOLUTION" for å vinne

Odpowiedz: UWAGA!!! Darmowy konkurs dla każdego - 2 książki "NLP - EWOLUCJA" do wygrania, Informacje

LinkBack (43) Trådverktøy Utseende
Stary 23-03-2009, 15:22   43 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie ADVARSEL! Gratis konkurranse for alle - 2 bok, "NLP - EVOLUTION" for å vinne

Alle kan delta i konkurransen - uten engang å vite NLP. Til slutt belønning er en bok om NLP"NLP - EVOLUTION. Hopp neste stadium i utviklingen av en tenkende mann til mann lykkelig".

Alt du trenger å gjøre for å gi deg selv en dobbel sjanse til å vinne (premiene er 2 eksemplarer av boken "NLP - EVOLUTION ..."), å skrive Hva med deg er personlig utvikling og hvorfor du tror det. Og det er slik. Bare skrive om dette emnet tråden på personlig utvikling (på link).

Bare skrive Hva med deg er personlig utvikling å forklare sin uttalelse. Og det vil avgjøre seieren - ditt resonnement. Ingen av resultatene av forskningen, din mening. Det er det som er viktig i denne konkurransen. Skrive Hva med deg er personlig utvikling å forklare sin uttalelse, og du har dobbelt så sjansen for et gratis eksemplar av boken "NLP - EVOLUTION. Hopp neste stadium i utviklingen av en tenkende mann til mann lykkelig. "

Her har alle en sjanse til å vinne - selv uten å vite NLP!

Konkurranseregler:
  • Konkurransen løper fra dato for offentliggjøring av denne artikkelen til 01.06.2009r (inclusive).
  • Konkurransen vil skille vinnerne 2ch.
  • Premier for vinnerne er de bøkene NLP-evolusjon. Hopp neste stadium i utviklingen av en tenkende mann til mann lykkelig, Ett eksemplar til hver av vinnerne.
  • Resultatene vil bli offentliggjort pÃ¥ forumet ved utgangen av juni 2009 - juryen vil sikre at resultatene ble kunngjort sÃ¥ snart som mulig.
  • For Ã¥ delta i konkurransen mÃ¥ du skrive I svar til personlig utvikling Hva med deg er personlig utvikling og begrunne sin uttalelse.
  • Dette begrunnelse vil bli vurdert av en jury.
  • Derfor kan du skrive om noe som noen allerede er nevnt, gir sine grunner.
  • Begrunnelse kan gis senere utviklet i diskusjon med andre, retting eller avklaring. Ytterligere beskrivelser er ogsÃ¥ evaluert av en jury.
  • Juryen vil ta hensyn til sine egne subjektive vurdering av artikler og kommentarer Forum deltakere.
  • Skrive i kommentarfeltet av andres taler paszkwili truet diskvalifikasjon, men en informert kritikk er veldig mye pÃ¥ stedet.
  • Bevist plagiering betyr diskvalifikasjon.
  • Før gir det endelige resultatet, vil juryen pÃ¥ noen mÃ¥te ikke kommentere noen ledelse konkurransen.
  • Juryen er sammensatt av medlemmer: NLP-er, MonikaAnnaJulia, dirja, szycha.
  • Juryen velger vinnerne i samsvar med protokoll identifisere vinnereNedenfor.
  • Som resultatet av en konkurranse basert pÃ¥ subjektive vurdering av juryen, for Ã¥ eliminere potensielle av kunnskap, kan konkurransen IKKE delta pÃ¥ eventuelle personer som allerede er Opplært av en enkel-nlp.pl. Kan delta i diskusjonen, men vil ikke bli inkludert i fremveksten av vinnerne.
  • Enhver korreksjon, klargjøring eller ytterligere kommentarer skrevet av Michael Podbielskiego (NLP-er), som svar pÃ¥ eventuelle spørsmÃ¥l i denne trÃ¥den utgjør en integrert del av reglene i konkurransen.

Protokoll for identifisering av vinnerne:
  • Fremveksten av vinnerne, gjør juryen en foreløpig eliminering - hvert medlem av juryen kan forutsi bare én person som kandidat til vinneren.
  • Den første eliminering av nominasjonen (nominere) regnes som én stemme. Hvis noen mottar mer enn én nominasjon automatisk vinneren i konkurransen (det er 4 personer pÃ¥ juryen, og vinnerne 2ch).
  • Hvis det i den foreløpige eliminering vil være et enstemmig vinner, gjør juryen en foreløpig eliminering igjen, for Ã¥ kunne identifisere 2giego vinneren.
  • Hvis det i den foreløpige eliminering blir ikke 2ch frem vinnerne, kom juryen vinnerne eller vinneren (hvis man har allerede blitt nominert) for andre veien mellom stemmegivning med kandidater til vinnerne.
  • Hvis re-stemme ikke kan 2ch frem vinnerne, vinnerne eller vinneren (hvis man har allerede vært nominert) Michael Podbielski framgÃ¥r blant kandidater til vinnerne, med flest stemmer. I dette tilfellet vil avgjøre gjenværende aktiv deltaker i forumet. Hvor lenge en person er medlem av forumet skal ikke pÃ¥virke utfallet, sÃ¥ kan veie bare aktivitet siden kunngjøringen av konkurransen.
  • Avstemmingen vil være Ã¥pen og vil bli holdt i Forum.
  • Hvert medlem av juryen kreves ikke kommentere sin beslutning før i slutten av stemmegivningen slik at det ikke pÃ¥virker andre medlemmer av juryen.
  • Hvert medlem av juryen plikt til Ã¥ begrunne noen av sine valg etter fremveksten av vinnerne.

Sist endret av NLP-er: 23-03-2009 -- 15:48
NLP-er jest teraz online   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 19:14   #2 (permalink)
Interessert i NLP

Awatar mlamka
Ingen Avatar

Ble medlem: Oct 2008
Domyślnie Re: ADVARSEL! Gratis konkurranse for alle - 2 bok, "NLP - EVOLUTION" for å vinne

Kanskje litt og jeg var ikke et faktum. Men jeg har en slik overbevisningat selv om jeg ikke, men jeg er. Jeg er, og mål for min personlige utvikling jeg er. Hva hadde skjedd? Før jeg begynner å lure på hvordan du skal få denne boka, spiser jeg et stykke hvit sjokolade og returnere chrupkami når noe mer meningsfylt vil komme inn i hodet mitt. Hilsener! Monia
mlamka jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 19:55   #3 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie Re: ADVARSEL! Gratis konkurranse for alle - 2 bok, "NLP - EVOLUTION" for å vinne

Quote:
Skrev mlamka Zobacz post
Kanskje litt og jeg var ikke et faktum. Men jeg har en slik overbevisningat selv om jeg ikke, men jeg er. Jeg er, og mål for min personlige utvikling jeg er. Hva hadde skjedd? Før jeg begynner å lure på hvordan du skal få denne boka, spiser jeg et stykke hvit sjokolade og returnere chrupkami når noe mer meningsfylt vil komme inn i hodet mitt. Hilsener! Monia
Monia Bon Appetit!

Stary 03-04-2009, 00:23   #4 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Unødvendig å si at konkurransen vinneren mottar prisen sammen med autograf og dedikasjon fra forfatteren

Stary 03-04-2009, 09:04   #5 (permalink)
Moderator hypnose (æres Master NLP)

Awatar andrzej1234
Ingen Avatar

Ble medlem: Nov 2008
By: Bytom, en vakker by ...

Dette er hva jeg spør Men han svarte takk
andrzej1234 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 14:23   #6 (permalink)
Interessert i NLP

Awatar Barczi87
Ingen Avatar

Ble medlem: Apr 2009
Uśmiech :)

Personlig utvikling for meg er å oppdage siebie.Uważam det fordi utvikle sin personlighet utvider sin evne til å forstå verden og andre mennesker som også gir meg tilfredsstillelse.
Barczi87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 19:08   #7 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Quote:
Skrev Barczi87 Zobacz post
Personlig utvikling for meg er å oppdage siebie.Uważam det fordi utvikle sin personlighet utvider sin evne til å forstå verden og andre mennesker som også gir meg tilfredsstillelse.
I samsvar med reglene i konkurransen om å ta del i det er det du skriver er personlig utvikling i denne tråden: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.html

Send din stolpe der

Stary 21-04-2009, 23:02   #8 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Litt sent, men takk for å plassere en post på rett sted

Stary 27-04-2009, 15:25   #9 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Så bare for å trekke innlegget konkurranse med premier til toppen av

Stary 04-05-2009, 20:04   #10 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

I henhold til prinsippet om at det beste for å holde på toppen av et lite postscript til utvidelse av de generelle reglene for forumet.

Samme regler for konkurransen forblir uendret, og ønsker deg fortsatt stor moro

Odpowiedz

Navigation
Wróć   simple-NLP.pl gratis forum NLP > Sandbox > Informasjon

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/610-advarsel-gratis-konkurranse-for-alle-2-bok-nlp-evolution-for-% C3% A5-vinne. html
Skrevet av For Type Dato
Internett, datamaskiner / Topic Forum - Produkt Party By Sanok: Katalog.Sanok.pl This thread Refback 02-06-2009 15:38
ENKEL-NLP - NLP Training: NLP Training Practices - Business This thread Refback 15-05-2009 19:35
ENKEL-NLP - NLP Store This thread Refback 13-05-2009 07:37
ENKEL-NLP - NLP Trening: Trening før publik NLP This thread Refback 11-05-2009 20:08
ENKEL-NLP - NLP-era Galleri This thread Refback 30-04-2009 21:01
ENKEL-NLP - NLP Training: Om NLP This thread Refback 30-04-2009 10:58
Spill -- This thread Refback 25-04-2009 18:57
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP for hver konkurranse This thread Refback 25-04-2009 15:03
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP for hver konkurranse This thread Refback 25-04-2009 13:59
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP for hver konkurranse This thread Refback 25-04-2009 11:11
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP for hver konkurranse This thread Refback 25-04-2009 10:57
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP for hver konkurranse This thread Refback 25-04-2009 08:46
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP for hver konkurranse This thread Refback 25-04-2009 06:52
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP for hver konkurranse This thread Refback 24-04-2009 21:58
ENKEL-NLP - NLP Training for Business This thread Refback 24-04-2009 17:49
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP for hver konkurranse This thread Refback 24-04-2009 15:46
GoldenLine.pl: Diskuter - Gratis konkurranse for hvert NLP - NLP-EVOLUTION bok til seier This thread Refback 24-04-2009 09:47
GoldenLine.pl: Diskuter - Gratis konkurranse for hvert NLP - NLP-EVOLUTION bok til seier This thread Refback 23-04-2009 16:21
ENKEL-NLP - NLP-film æra This thread Refback 22-04-2009 20:28
ENKEL-NLP - NLP Training: The Simple-NLP This thread Refback 22-04-2009 19:21
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP for hver konkurranse This thread Refback 22-04-2009 16:06
ENKEL-NLP: NLP-era Films This thread Refback 22-04-2009 09:13
ENKEL-NLP - NLP Training This thread Refback 21-04-2009 08:38
ENKEL-NLP - NLP Store This thread Refback 20-04-2009 20:23
Enkelt Catalog Party This thread Refback 16-04-2009 09:38
ADVARSEL! Gratis konkurranse for alle - 2 bok, "NLP - EVOLUTION" å vinne RSS2.PL - PRODUKT AV PARTENE RSS - RSS-leser PAGES This thread Refback 12-04-2009 10:57
ENKEL-NLP - NLP Training: NLP Treningstider This thread Refback 11-04-2009 22:54
ENKEL-NLP - NLP Training: Arbeide med enkle NLP This thread Refback 09-04-2009 21:25
ENKEL-NLP - NLP Training: NLP Training Practices - Evolution This thread Refback 07-04-2009 17:39
Vinneren ksišżkę "NLP - EVOLUTION" i fri konkurranser -- This thread Refback 03-04-2009 15:52
ENKEL-NLP - NLP Training: NLP ENKELT-Training Academy This thread Refback 03-04-2009 02:15
Web-katalogen. Interessante steder på Internett This thread Refback 03-04-2009 01:51
Open tender bok NLP-EVOLUTION å vinne | De beste artiklene This thread Pingback 02-04-2009 00:21
ENKEL-NLP - NLP Training: NLP Master Training This thread Refback 30-03-2009 21:48
GoldenLine.pl: Diskuter - Gratis konkurranse for hvert NLP - NLP-EVOLUTION bok til seier This thread Refback 30-03-2009 08:40
GoldenLine.pl: Diskuter - Gratis konkurranse for hvert NLP - NLP-EVOLUTION bok til seier This thread Refback 27-03-2009 14:15
GoldenLine.pl: Diskuter - Gratis konkurranse for hvert NLP - NLP-EVOLUTION bok til seier This thread Refback 23-03-2009 21:24
GoldenLine.pl: Diskuter - Gratis konkurranse for hvert NLP - NLP-EVOLUTION bok til seier This thread Refback 23-03-2009 20:38
GoldenLine.pl: Diskuter - Gratis konkurranse for hvert NLP - NLP-EVOLUTION bok til seier This thread Refback 23-03-2009 19:11
GoldenLine.pl: Diskuter - Gratis konkurranse for hvert NLP - NLP-EVOLUTION bok til seier This thread Refback 23-03-2009 18:44
GoldenLine.pl: Diskuter - Gratis konkurranse for hvert NLP - NLP-EVOLUTION bok til seier This thread Refback 23-03-2009 18:43
GoldenLine.pl: Diskuter - Gratis konkurranse for hvert NLP - NLP-EVOLUTION bok til seier This thread Refback 23-03-2009 18:42
GoldenLine.pl: Diskuter - Gratis konkurranse for hvert NLP - NLP-EVOLUTION bok til seier This thread Refback 23-03-2009 18:42

Tags
feil, lesing, evolusjon, contest, bøker, kjærlighet, awards, NLP, tro, Spørsmål, utvikling, personlig utvikling, Heldigvis, Obs!, Nyheter

Trådverktøy
Utseende

Prinsipper Off
Du kanskje ikke Starte nye tråder
Du kanskje ikke post replies
Du kanskje ikke Post vedlegg
Du kanskje ikke redigere innleggene dine

BB-kode er Enabled
Smileys er Enabled
[IMG] kode Enabled
HTML code is Av
Trackbacks er Enabled