|
|
|
|||||||
| Informasjon Regelsett, og viktig informasjon |
![]() |
|
|
LinkBack (43) | Trådverktøy | Utseende |
|
|
|
|
Michal Podbielski
Ble medlem: Apr 2008
By: Wrocław
|
Alt du trenger å gjøre for å gi deg selv en dobbel sjanse til å vinne (premiene er 2 eksemplarer av boken "NLP - EVOLUTION ..."), å skrive Hva med deg er personlig utvikling og hvorfor du tror det. Og det er slik. Bare skrive om dette emnet tråden på personlig utvikling (på link). Bare skrive Hva med deg er personlig utvikling å forklare sin uttalelse. Og det vil avgjøre seieren - ditt resonnement. Ingen av resultatene av forskningen, din mening. Det er det som er viktig i denne konkurransen. Skrive Hva med deg er personlig utvikling å forklare sin uttalelse, og du har dobbelt så sjansen for et gratis eksemplar av boken "NLP - EVOLUTION. Hopp neste stadium i utviklingen av en tenkende mann til mann lykkelig. " Her har alle en sjanse til å vinne - selv uten å vite NLP! Konkurranseregler:
Protokoll for identifisering av vinnerne:
Michal Podbielski instruktør, trener for NLP og hypnose Sist endret av NLP-er: 23-03-2009 -- 15:48 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Interessert i NLP
Ble medlem: Oct 2008
|
Kanskje litt og jeg var ikke et faktum. Men jeg har en slik overbevisningat selv om jeg ikke, men jeg er. Jeg er, og mål for min personlige utvikling jeg er. Hva hadde skjedd? Før jeg begynner å lure på hvordan du skal få denne boka, spiser jeg et stykke hvit sjokolade og returnere chrupkami når noe mer meningsfylt vil komme inn i hodet mitt. Hilsener! Monia
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Quote:
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Unødvendig å si at konkurransen vinneren mottar prisen sammen med autograf og dedikasjon fra forfatteren
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Quote:
I samsvar med reglene i konkurransen om å ta del i det er det du skriver er personlig utvikling i denne tråden: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.htmlSend din stolpe der
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Litt sent, men takk for å plassere en post på rett sted
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Så bare for å trekke innlegget konkurranse med premier til toppen av
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Michal Podbielski
|
I henhold til prinsippet om at det beste for å holde på toppen av et lite postscript til utvidelse av de generelle reglene for forumet.
Samme regler for konkurransen forblir uendret, og ønsker deg fortsatt stor moro
|
![]() |
Navigation
|
||||||
|
||||||
| Tags |
| feil, lesing, evolusjon, contest, bøker, kjærlighet, awards, NLP, tro, Spørsmål, utvikling, personlig utvikling, Heldigvis, Obs!, Nyheter |
| Trådverktøy | |
| Utseende | |
|
|