Automatische vertaling (ondersteund door Powered by Google):
Afrikaans Albanian Arabski Belarusian Bu³garski Catalan Chinese Croatian Czeski Danish Dutch Angielski Estonian Filipino Finnish French Galician Niemiecki Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish

Wróć  
Register Info Games Mark forums als gelezen

Informatie Set van regels, en belangrijke informatie

WAARSCHUWING! Vrije concurrentie voor iedereen - twee boeken, "NLP - Evolutie 'te winnen

Odpowiedz: UWAGA!!! Darmowy konkurs dla każdego - 2 książki "NLP - EWOLUCJA" do wygrania, Informacje

LinkBack Discussietools Verschijning
Stary 23-03-2009, 14:22   #1 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie WAARSCHUWING! Vrije concurrentie voor iedereen - twee boeken, "NLP - Evolutie 'te winnen

Iedereen kan meedoen aan de wedstrijd - zelfs zonder het te weten NLP. Aan het eind van de prijs is een boek over NLP"NLP - evolutie. Sla de volgende fase in de ontwikkeling van een denkend mens tot mens gelukkig".

Het enige wat u hoeft te doen om uzelf een dubbele kans om te winnen (prijzen zijn twee exemplaren van het boek "NLP - Evolutie ..."), om te schrijven Wat is je persoonlijke ontwikkeling en waarom je denkt. En dat is genoeg. Schrijf gewoon over dit onderwerp in de thread voor de persoonlijke ontwikkeling (via deze link).

Schrijf gewoon Wat is je persoonlijke ontwikkeling en te rechtvaardigen zijn verklaring. En het zal beslissen over de winnaar - uw redenering. Geen testresultaten, alleen je geest. Dit is wat belangrijk is in deze wedstrijd. Schrijven Wat is je persoonlijke ontwikkeling en rechtvaardigen zijn verklaring, en je hebt het dubbele van de kans op een gratis exemplaar van het boek "NLP - Evolution. Sla de volgende fase van ontwikkeling van het denken van man tot man gelukkig zijn. "

Hier heeft iedereen een kans om te winnen - zelfs zonder het te weten NLP!

Mededingingsregels:
  • De wedstrijd loopt vanaf de datum van publicatie van dit artikel 01.06.2009r (inclusief).
  • De wedstrijd zal worden gescheiden 2ch winnaars.
  • De prijzen voor de winnaars zijn boeken NLP-evolutie. Sla de volgende fase in de ontwikkeling van een denkend mens tot mens gelukkig, Een exemplaar voor elk van de winnaars.
  • De resultaten zullen worden aangekondigd op het forum door het einde van juni 2009 - De jury zal erop toezien dat de resultaten werden aangekondigd zo spoedig mogelijk.
  • Om deel te nemen aan de prijsvraag moet je schrijven het onderwerp van persoonlijke ontwikkeling Wat is je persoonlijke ontwikkeling en te rechtvaardigen zijn verklaring.
  • Deze motivering zal worden beoordeeld door een jury.
  • Daarom kunt u schrijven over iets dat iemand al zei, het geven van hun eigen redenen.
  • Rechtvaardiging kan worden gegeven en vervolgens de ontwikkeling van de bespreking met anderen, correctie of verduidelijking. Aanvullende beschrijvingen zijn ook beoordeeld door een jury.
  • De jury zal rekening houden met hun eigen subjectieve beoordeling van de artikelen en het forum deelnemers 'opmerkingen.
  • Schrijven in het commentaar op iemand anders toespraken paszkwili bedreigd diskwalificatie, maar de kritiek is zakelijk als mogelijk ter plaatse.
  • Bewezen plagiaat betekent diskwalificatie.
  • Alvorens de definitieve resultaten, zal de jury op enigerlei wijze niet ingaan op potentiële leiders in de competitie.
  • De jury is samengesteld uit gebruikers van het forum: NLP-Er, MonikaAnnaJulia, dirja, Szych.
  • De jury zal de winnaars te bevelen in overeenstemming met de Memorandum van de bepaling van winnaarshieronder weergegeven.
  • Aangezien de resultaten van de prijsvraag zijn gebaseerd op subjectieve beoordeling van de jury om het potentieel van kennis weg te nemen, kan de wedstrijd niet deelnemen aan alle personen die reeds opgeleid door de eenvoudige nlp.pl. Kunnen deelnemen aan de discussie, maar zal niet worden opgenomen in de loop van de selectie van winnaars.
  • Elke correctie, verduidelijking of aanvullende commentaren geschreven door Michael Podbielskiego (NLP-Er), die inspeelt op alle vragen in deze draad vormt een integraal onderdeel van de mededingingsregels.

Notulen van de identificatie van de winnaars:
  • Bij de selectie van winnaars, de jury maakt een eerste eliminatie - elk lid van de jury kan slechts een persoon te kiezen als kandidaat voor de winnaar.
  • De eerste eliminatie van iedere voordracht (te benoemen) wordt geteld als een stem. Als iemand ontvangt meer dan een voordracht is automatisch een winnaar in de wedstrijd (er zijn 4 mensen op de jury en de winnaars 2ch).
  • Als u in de voorlopige opheffing zal een unanieme winnaar, de jury maakt een eerste eliminatie opnieuw te kunnen 2giego winnaar te identificeren.
  • Als u in de voorlopige opheffing zal niet worden 2ch ontstaan winnaars, de jury de winnaars naar voren of de winnaar (als men al is geselecteerd) op de secundaire weg tussen de kandidaten stemmen met de winnaars.
  • Als de secundaire kunt niet stemmen 2ch ontstaan winnaars, de winnaars of de winnaar (als er al een is genomineerd) Michael Podbielski blijkt uit de kandidaten voor de winnaars, met de meeste stemmen. In dit geval, is bepalend voor de resterende actieve deelnemer in het forum. Het is zo lang als iemand lid is van het forum kan geen invloed op de uitkomst, zodat alleen de activiteit kan wegen sinds de aankondiging van de wedstrijd.
  • Stemmen zal worden geopend en zal deel uitmaken van het forum.
  • Elk lid van de jury is vereist niet op haar besluit commentaar tot de sluiting van de stemming om te voorkomen dat de andere leden van de jury beïnvloeden.
  • Elk lid van de verplichting van de jury aan elk van hun keuzes te rechtvaardigen na de identificatie van de winnaars.

Laatst bewerkt door NLP-er: 23-03-2009 - 14:48
NLP-er jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 18:14   #2 (Permalink)
Geïnteresseerd in NLP

Awatar mlamka
Geen Avatar

Domyślnie Re: WAARSCHUWING! Vrije concurrentie voor iedereen - twee boeken, "NLP - Evolutie 'om te winnen

Misschien een beetje en ik was niet een feit. Maar ik heb veroordelingDat zelfs als ik niet ben, maar ik ben. Ik ben, en de maatregel van mijn persoonlijke ontwikkeling die ik ben. Hoe verklaar je dat? Voordat ik begin af te vragen hoe dit boek te krijgen, ik eet een stuk van witte chocolade met gepofte en terugkomen wanneer iets met meer betekenis zal komen in mijn hoofd. Groeten! Monia
mlamka jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 18:55   #3 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie Re: WAARSCHUWING! Vrije concurrentie voor iedereen - twee boeken, "NLP - Evolutie 'om te winnen

Quote:
Geschreven door mlamka Zobacz post
Misschien een beetje en ik was niet een feit. Maar ik heb veroordelingDat zelfs als ik niet ben, maar ik ben. Ik ben, en de maatregel van mijn persoonlijke ontwikkeling die ik ben. Hoe verklaar je dat? Voordat ik begin af te vragen hoe dit boek te krijgen, ik eet een stuk van witte chocolade met gepofte en terugkomen wanneer iets met meer betekenis zal komen in mijn hoofd. Groeten! Monia
Monia Appetit!

Stary 03-04-2009, 00:23   #4 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Onnodig te zeggen dat de winnaars hun prijzen in combinatie met handtekening en opdracht van de auteur te sturen

Stary 03-04-2009, 09:04   #5 (Permalink)
Moderator hypnose (onbezoldigd Master NLP)

Awatar andrzej1234
Geen Avatar

Plaats: Bytom, een mooie stad ...

Dit is wat ik moest vragen Maar hij antwoordde via
andrzej1234 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 14:23   #6 (Permalink)
Geïnteresseerd in NLP

Awatar Barczi87
Geen Avatar

Uśmiech :)

Voor mij, persoonlijke ontwikkeling is, omdat de ontdekking siebie.Uważam ontwikkeling van hun persoonlijkheid, hun capaciteiten te verbreden tot de wereld en andere mensen in aanvulling op wat geeft me voldoening te begrijpen.
Barczi87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 19:08   #7 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Quote:
Geschreven door Barczi87 Zobacz post
Voor mij, persoonlijke ontwikkeling is, omdat de ontdekking siebie.Uważam ontwikkeling van hun persoonlijkheid, hun capaciteiten te verbreden tot de wereld en andere mensen in aanvulling op wat geeft me voldoening te begrijpen.
In overeenstemming met de regels van de concurrentie om deel te nemen maar je moet je schrijven is persoonlijke ontwikkeling in deze thread: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.html

Gelieve zwaai je je bericht er

Stary 21-04-2009, 23:02   #8 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Een beetje laat, maar ik dank u zeer voor het plaatsen van een bericht op de juiste plaats

Stary 27-04-2009, 15:25   #9 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Dus gewoon te trekken uit de post over de wedstrijd met prijzen aan de top van

Stary 04-05-2009, 20:04   #10 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Volgens het principe dat het beste nieuws op de top van een kleine postscript te houden na de uitbreiding van de algemene regels van het forum.

Zelfde regels van de wedstrijd blijft ongewijzigd, en ik wens u verder een uitstekende spelen

Odpowiedz

Navigatie
Wróć   NLP.pl simple-forum over NLP > Sandbox > Informatie

Linkbacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/610-waarschuwing-vrije-concurrentie-voor-iedereen-twee-boeken-nlp-evolutie-te-winnen.html
Gepost door Voor Type Datum
Internet, computers / Forum Topic - Stad Sanok Web Directory:: Katalog.Sanok.pl Deze thread Refback 02-06-2009 15:38
SIMPLE-NLP - NLP Training: NLP Opleidingen Praktijken - Business Deze thread Refback 15-05-2009 19:35
SIMPLE-NLP - NLP Store Deze thread Refback 13-05-2009 07:37
SIMPLE-NLP - NLP opleiding: een opleiding van het publiek met NLP Deze thread Refback 11-05-2009 20:08
Simple-NLP - NLP-tijdperk Gallery Deze thread Refback 30-04-2009 21:01
SIMPLE-NLP - NLP Opleiding: Over NLP Deze thread Refback 30-04-2009 10:58
Games - Deze thread Refback 25-04-2009 18:57
NLP-evolutie: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze thread Refback 25-04-2009 15:03
NLP-evolutie: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze thread Refback 25-04-2009 13:59
NLP-evolutie: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze thread Refback 25-04-2009 11:11
NLP-evolutie: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze thread Refback 25-04-2009 10:57
NLP-evolutie: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze thread Refback 25-04-2009 08:46
NLP-evolutie: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze thread Refback 25-04-2009 06:52
NLP-evolutie: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze thread Refback 24-04-2009 21:58
SIMPLE-NLP - NLP Training voor het bedrijfsleven Deze thread Refback 24-04-2009 17:49
NLP-evolutie: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze thread Refback 24-04-2009 15:46
GoldenLine.pl: Discussie - Gratis wedstrijd voor elke NLP - NLP-evolutie boek om te winnen Deze thread Refback 24-04-2009 09:47
GoldenLine.pl: Discussie - Gratis wedstrijd voor elke NLP - NLP-evolutie boek om te winnen Deze thread Refback 23-04-2009 16:21
Simple-NLP - NLP-tijdperk film Deze thread Refback 22-04-2009 20:28
SIMPLE-NLP - NLP Training: de eenvoudige NLP Deze thread Refback 22-04-2009 19:21
NLP-evolutie: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze thread Refback 22-04-2009 16:06
Simple-NLP: NLP-tijdperk Films Deze thread Refback 22-04-2009 09:13
SIMPLE-NLP - NLP opleiding Deze thread Refback 21-04-2009 08:38
SIMPLE, NLP - NLP Store Deze thread Refback 20-04-2009 20:23
Eenvoudige Web Directory Deze thread Refback 16-04-2009 09:38
WAARSCHUWING! Vrije concurrentie voor iedereen - twee boeken, "NLP - EVOLUTION" naar RSS2.PL winnen - PRODUCT PARTIJEN RSS - RSS Reader PARTIJEN Deze thread Refback 12-04-2009 10:57
SIMPLE-NLP - NLP Training: NLP Training Schedule Deze thread Refback 11-04-2009 22:54
SIMPLE-NLP - NLP Training: Werken met Simple-NLP Deze thread Refback 09-04-2009 21:25
SIMPLE-NLP - NLP Training: NLP Opleidingen Praktijken - Evolutie Deze thread Refback 07-04-2009 17:39
De winnaar ksišżkę "NLP - evolutie" in een vrije wedstrijd - Voer deze Refback 03-04-2009 15:52
SIMPLE-NLP - NLP Training: NLP Training Academy-simple Deze thread Refback 03-04-2009 02:15
Winkel pagina's. Interessante sites op het internet Deze thread Refback 03-04-2009 01:51
Open inschrijving boek, NLP-evolutie win | De beste artikelen Deze thread Pingback 02-04-2009 00:21
SIMPLE-NLP - NLP Training: NLP Master Opleiding Deze thread Refback 30-03-2009 21:48
GoldenLine.pl: Discussie - Gratis wedstrijd voor elke NLP - NLP-evolutie boek om te winnen Deze thread Refback 30-03-2009 08:40
GoldenLine.pl: Discussie - Gratis wedstrijd voor elke NLP - NLP-evolutie boek om te winnen Deze thread Refback 27-03-2009 13:15
GoldenLine.pl: Discussie - Gratis wedstrijd voor elke NLP - NLP-evolutie boek om te winnen Deze thread Refback 23-03-2009 20:24
GoldenLine.pl: Discussie - Gratis wedstrijd voor elke NLP - NLP-evolutie boek om te winnen Deze thread Refback 23-03-2009 19:38
GoldenLine.pl: Discussie - Gratis wedstrijd voor elke NLP - NLP-evolutie boek om te winnen Deze thread Refback 23-03-2009 18:11
GoldenLine.pl: Discussie - Gratis wedstrijd voor elke NLP - NLP-evolutie boek om te winnen Deze thread Refback 23-03-2009 17:44
GoldenLine.pl: Discussie - Gratis wedstrijd voor elke NLP - NLP-evolutie boek om te winnen Deze thread Refback 23-03-2009 17:43
GoldenLine.pl: Discussie - Gratis wedstrijd voor elke NLP - NLP-evolutie boek om te winnen Deze thread Refback 23-03-2009 17:42
GoldenLine.pl: Discussie - Gratis wedstrijd voor elke NLP - NLP-evolutie boek om te winnen Deze draad Refback 23-03-2009 17:42

Tags
fout, lezing, evolutie, wedstrijd, Boeken, liefde, awards, NLP, overtuigingen, Vragen, ontwikkeling, persoonlijke ontwikkeling, geluk, nota, nieuws

Discussietools
Verschijning

Regels voor berichten
U Mag niet Post nieuwe discussies starten
U Mag niet antwoorden op berichten
U Mag niet Post attachments
U Mag niet Bewerk je berichten

BB-code is Inbegrepen
Smilies zijn Inbegrepen
[IMG] code is Inbegrepen
HTML-code is Uitgesloten
Trackbacks zijn Inbegrepen