|
|
|||||||
| Informatie Set van regels, en belangrijke informatie |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Verschijning |
|
|
#1 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
Plaats: Wroclaw
|
Het enige wat u hoeft te doen om uzelf een dubbele kans om te winnen (prijzen zijn twee exemplaren van het boek "NLP - Evolutie ..."), om te schrijven Wat is je persoonlijke ontwikkeling en waarom je denkt. En dat is genoeg. Schrijf gewoon over dit onderwerp in de thread voor de persoonlijke ontwikkeling (via deze link). Schrijf gewoon Wat is je persoonlijke ontwikkeling en te rechtvaardigen zijn verklaring. En het zal beslissen over de winnaar - uw redenering. Geen testresultaten, alleen je geest. Dit is wat belangrijk is in deze wedstrijd. Schrijven Wat is je persoonlijke ontwikkeling en rechtvaardigen zijn verklaring, en je hebt het dubbele van de kans op een gratis exemplaar van het boek "NLP - Evolution. Sla de volgende fase van ontwikkeling van het denken van man tot man gelukkig zijn. " Hier heeft iedereen een kans om te winnen - zelfs zonder het te weten NLP! Mededingingsregels:
Notulen van de identificatie van de winnaars:
Michal Podbielski instructeur, trainer van de NLP en hypnose Laatst bewerkt door NLP-er: 23-03-2009 - 14:48 |
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) |
|
Geïnteresseerd in NLP
|
Misschien een beetje en ik was niet een feit. Maar ik heb veroordelingDat zelfs als ik niet ben, maar ik ben. Ik ben, en de maatregel van mijn persoonlijke ontwikkeling die ik ben. Hoe verklaar je dat? Voordat ik begin af te vragen hoe dit boek te krijgen, ik eet een stuk van witte chocolade met gepofte en terugkomen wanneer iets met meer betekenis zal komen in mijn hoofd. Groeten! Monia
|
|
|
|
|
|
#3 (Permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Quote:
|
|
|
|
#4 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Onnodig te zeggen dat de winnaars hun prijzen in combinatie met handtekening en opdracht van de auteur te sturen
|
|
|
#6 (Permalink) |
|
Geïnteresseerd in NLP
|
Voor mij, persoonlijke ontwikkeling is, omdat de ontdekking siebie.Uważam ontwikkeling van hun persoonlijkheid, hun capaciteiten te verbreden tot de wereld en andere mensen in aanvulling op wat geeft me voldoening te begrijpen.
|
|
|
|
|
|
#7 (Permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Quote:
In overeenstemming met de regels van de concurrentie om deel te nemen maar je moet je schrijven is persoonlijke ontwikkeling in deze thread: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.htmlGelieve zwaai je je bericht er
|
|
|
|
#8 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Een beetje laat, maar ik dank u zeer voor het plaatsen van een bericht op de juiste plaats
|
|
|
#9 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Dus gewoon te trekken uit de post over de wedstrijd met prijzen aan de top van
|
|
|
#10 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Volgens het principe dat het beste nieuws op de top van een kleine postscript te houden na de uitbreiding van de algemene regels van het forum.
Zelfde regels van de wedstrijd blijft ongewijzigd, en ik wens u verder een uitstekende spelen
|
![]() |
Navigatie
|
||||||
|
||||||
| Tags |
| fout, lezing, evolutie, wedstrijd, Boeken, liefde, awards, NLP, overtuigingen, Vragen, ontwikkeling, persoonlijke ontwikkeling, geluk, nota, nieuws |
| Discussietools | |
| Verschijning | |
|
|