Automatische vertaling (ondersteund door Powered by Google)
Afrikaans Albanian Arabski Belarusian Bu³garski Catalan Chinese Croatian Czeski Danish Dutch Angielski Estonian Filipino Finnish French Galician Niemiecki Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish

Wróć  
Aanmelden Info Games Markeer forums als gelezen

Informatie Set van regels, en belangrijke informatie

WAARSCHUWING! Gratis wedstrijd voor iedereen - 2 boek, "NLP - evolutie 'te winnen

Odpowiedz: UWAGA!!! Darmowy konkurs dla każdego - 2 książki "NLP - EWOLUCJA" do wygrania, Informacje

LinkBack (43) Discussietools Uiterlijk
Stary 23-03-2009, 15:22   43 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie WAARSCHUWING! Gratis wedstrijd voor iedereen - 2 boek, "NLP - evolutie 'te winnen

Iedereen kan deelnemen aan de wedstrijd - zonder zelfs te weten NLP. Op het einde beloning is een boek over NLP"NLP - EVOLUTION. Sla de volgende fase in de ontwikkeling van een denkend mens tot mens gelukkig.

Alles wat u hoeft te doen om uzelf een dubbele kans om te winnen (prijzen zijn 2 exemplaren van het boek "NLP - EVOLUTION ..."), te schrijven Wat is je persoonlijke ontwikkeling en waarom je denkt zo. En het is zo. Gewoon schrijven over dit onderwerp de draad op de persoonlijke ontwikkeling (op de link).

Schrijf gewoon Wat is je persoonlijke ontwikkeling uit te leggen zijn verklaring. En het zal bepalen de overwinning - uw redenering. Geen van de resultaten van het onderzoek, uw mening. Dat is wat belangrijk is in deze wedstrijd. Schrijven Wat is je persoonlijke ontwikkeling uit te leggen zijn verklaring, en je hebt het dubbele van de kans op een gratis exemplaar van het boek "NLP - EVOLUTIE. Sla de volgende fase in de ontwikkeling van een denkend mens tot mens gelukkig. "

Hier heeft iedereen een kans om te winnen - zelfs zonder het te weten NLP!

Mededingingsregels:
  • De wedstrijd loopt vanaf de datum van publicatie van dit artikel om 01.06.2009r (inclusief).
  • De wedstrijd zal scheiden de winnaars 2ch.
  • Prijzen voor de winnaars zijn de boeken NLP-evolutie. Sla de volgende fase in de ontwikkeling van een denkend mens tot mens gelukkig, Een exemplaar voor elk van de winnaars.
  • De resultaten zullen worden bekendgemaakt op het forum aan het einde van juni 2009 - de jury zal ervoor zorgen dat de resultaten werden aangekondigd zo snel mogelijk.
  • Om deel te nemen aan de wedstrijd moet je schrijven In antwoord op de persoonlijke ontwikkeling Wat is je persoonlijke ontwikkeling en rechtvaardigen hun verklaring.
  • Deze motivering zal worden beoordeeld door een jury.
  • Daarom kunt u schrijven over iets dat iemand reeds vermeld, het geven van hun eigen redenen.
  • Motivering kan gegeven worden later uitgewerkt in overleg met anderen, correctie of verduidelijking. Aanvullende beschrijvingen zijn ook beoordeeld door een jury.
  • De jury zal rekening houden met hun eigen subjectieve beoordeling van de artikelen en reacties Forum deelnemers.
  • Schrijven in de opmerkingen van de toespraken van andere mensen bedreigd paszkwili diskwalificatie, maar een gefundeerde kritiek is zeer veel op de ter plaatse.
  • Bewezen plagiaat betekent diskwalificatie.
  • Alvorens de definitieve resultaten zal de jury op enigerlei wijze geen commentaar geven op een leiderschap te betwisten.
  • De jury is samengesteld uit leden van het forum: NLP-er, MonikaAnnaJulia, dirja, szycha.
  • De jury kiest winnaars in overeenstemming met protocol de winnaarsHieronder.
  • Aangezien de resultaten van een wedstrijd op basis van de subjectieve beoordeling van de jury, het potentieel van de kennis op te heffen, kan de wedstrijd niet bijwonen alle personen die reeds Getraind door een eenvoudige-nlp.pl. Kan deelnemen aan de discussie, maar zal niet worden opgenomen in de opkomst van de winnaars.
  • Elke correctie, verduidelijking of aanvullende commentaren geschreven door Michael Podbielskiego (NLP-er), in antwoord op alle vragen in deze draad vormen een integraal onderdeel van het reglement van de wedstrijd.

Notulen van de winnaars:
  • De opkomst van de winnaars, de jury maakt een eerste eliminatie - elk lid van de jury kan slechts een persoon te voorspellen als kandidaat voor de winnaar.
  • De eerste eliminatie van iedere voordracht (benoemen) wordt geteld als een stem. Als iemand meer dan een nominatie krijgt, wordt automatisch de winnaar in de wedstrijd (er zijn 4 mensen op de jury en de winnaars 2ch).
  • Als in de eerste eliminatie zal een unanieme winnaar, de jury maakt een eerste eliminatie opnieuw te kunnen 2giego winnaar te identificeren.
  • Als in de eerste eliminatie zal niet worden 2ch winnaars naar voren komen, bleek de jury de winnaars of de winnaar (als er al een is genomineerd) voor de secundaire weg tussen stemmen met de kandidaten voor de winnaars.
  • Indien de re-stemming niet kan worden 2ch winnaars naar voren komen, de winnaars of de winnaar (als er al een is genomineerd) Michael Podbielski blijkt uit de kandidaten voor de winnaars, met de meeste stemmen. In dit geval zal, bepaalt de resterende actieve deelnemer in het forum. Hoe lang iemand lid is van het forum mag niet van invloed op de uitkomst, zodat alleen activiteit kan wegen sinds de aankondiging van de wedstrijd.
  • Stemmen zal open zijn en zal worden gehouden in het Forum.
  • Elk lid van de jury is vereist geen commentaar geven op hun beslissing tot het einde van de stemming, zodat er geen andere leden van de jury beïnvloeden.
  • Elk lid van de verplichting van de jury ter rechtvaardiging van een van hun keuzemogelijkheden na het ontstaan van de winnaars.

Laatst bewerkt door NLP-er: 23-03-2009 -- 15:48
NLP-er jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 19:14   #2 (permalink)
Geïnteresseerd in NLP

Awatar mlamka
Geen Avatar

Domyślnie Re: WAARSCHUWING! Gratis wedstrijd voor iedereen - 2 boek, "NLP - evolutie 'te winnen

Misschien een beetje en ik was niet een feit. Maar ik heb een dergelijke overtuigingdat zelfs als ik niet, maar ik ben. Ik ben, en de maat van mijn persoonlijke ontwikkeling ben ik. Wat was er gebeurd? Voordat ik begin me af te vragen hoe dit boek te krijgen, eet ik een stuk van witte chocolade en terug chrupkami wanneer iets meer betekenis zal komen in mijn hoofd. Gegroet! Monia
mlamka jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 19:55   #3 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie Re: WAARSCHUWING! Gratis wedstrijd voor iedereen - 2 boek, "NLP - evolutie 'te winnen

Quote:
Schreef mlamka Zobacz post
Misschien een beetje en ik was niet een feit. Maar ik heb een dergelijke overtuigingdat zelfs als ik niet, maar ik ben. Ik ben, en de maat van mijn persoonlijke ontwikkeling ben ik. Wat was er gebeurd? Voordat ik begin me af te vragen hoe dit boek te krijgen, eet ik een stuk van witte chocolade en terug chrupkami wanneer iets meer betekenis zal komen in mijn hoofd. Gegroet! Monia
Monia Bon Appetit!

Stary 03.04.2009, 00:23   #4 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Onnodig te zeggen dat de winnaar hun prijs samen met de handtekening en de toewijding van de auteur krijgt

Stary 03.04.2009, 09:04   #5 (permalink)
Moderator hypnose (ere Master NLP)

Awatar andrzej1234
Geen Avatar

Plaats: Bytom, een prachtige stad ...

Dit is wat ik vraag Maar hij antwoordde bedankt
andrzej1234 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 14:23   #6 (permalink)
Geïnteresseerd in NLP

Awatar Barczi87
Geen Avatar

Uśmiech :)

Persoonlijke ontwikkeling is voor mij ontdekken siebie.Uważam zo omdat de ontwikkeling van hun persoonlijkheid breidt haar vermogen om de wereld en andere mensen die ook geeft mij voldoening begrijpen.
Barczi87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 19:08   #7 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Quote:
Schreef Barczi87 Zobacz post
Persoonlijke ontwikkeling is voor mij ontdekken siebie.Uważam zo omdat de ontwikkeling van hun persoonlijkheid breidt haar vermogen om de wereld en andere mensen die ook geeft mij voldoening begrijpen.
In overeenstemming met de regels van de competitie deel te nemen aan het is wat je schrijft is de persoonlijke ontwikkeling in deze thread: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.html

Gelieve te posten uw post er

Stary 21-04-2009, 23:02   #8 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Een beetje laat, maar dank u zeer voor het plaatsen van een post op de juiste plaats

Stary 27-04-2009, 15:25   #9 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Dus de aandacht van de post wedstrijd met prijzen aan de top van

Stary 04.05.2009, 20:04   #10 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Volgens het beginsel dat het beste nieuws te houden op de top van een kleine naschrift van de uitbreiding van de algemene regels van het forum.

Zelfde regels van de wedstrijd blijft ongewijzigd, en wens u veel plezier

Odpowiedz

Navigatie
Wróć   simple-NLP.pl gratis forum NLP > Sandbox > Informatie

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/610-waarschuwing-gratis-wedstrijd-voor-iedereen-2-boek-nlp-evolutie-te-winnen.html
Geplaatst door Voor Type Datum
Internet, computers / Topic Forum - Product Party City Sanok: Katalog.Sanok.pl Deze draad Refback 02.06.2009 15:38
Simple-NLP - NLP Opleiding: NLP Opleiding Practices - Business Deze draad Refback 15-05-2009 19:35
Simple-NLP - NLP winkel Deze draad Refback 13-05-2009 07:37
Simple-NLP - NLP Training: Training voor Publik NLP Deze draad Refback 11.05.2009 20:08
Simple-NLP - NLP-tijdperk Gallery Deze draad Refback 30-04-2009 21:01
Simple-NLP - NLP Opleiding: Over NLP Deze draad Refback 30-04-2009 10:58
Games -- Deze draad Refback 25-04-2009 18:57
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze draad Refback 25-04-2009 15:03
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze draad Refback 25-04-2009 13:59
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze draad Refback 25-04-2009 11:11
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze draad Refback 25-04-2009 10:57
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze draad Refback 25-04-2009 08:46
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze draad Refback 25-04-2009 06:52
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze draad Refback 24-04-2009 21:58
Simple-NLP - NLP Training for Business Deze draad Refback 24-04-2009 17:49
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze draad Refback 24-04-2009 15:46
GoldenLine.pl: Bespreek - Gratis concurrentie voor elke NLP - NLP-EVOLUTION boek te winnen Deze draad Refback 24-04-2009 09:47
GoldenLine.pl: Bespreek - Gratis concurrentie voor elke NLP - NLP-EVOLUTION boek te winnen Deze draad Refback 23-04-2009 16:21
Simple-NLP - NLP-film tijdperk Deze draad Refback 22-04-2009 20:28
Simple-NLP - NLP Opleiding: De Simple-NLP Deze draad Refback 22-04-2009 19:21
NLP-EVOLUTION: Gratis NLP voor elke wedstrijd Deze draad Refback 22-04-2009 16:06
SIMPLE-NLP: NLP-tijdperk Films Deze draad Refback 22-04-2009 09:13
Simple-NLP - NLP opleiding Deze draad Refback 21-04-2009 08:38
Simple-NLP - NLP winkel Deze draad Refback 20-04-2009 20:23
Simple Winkel Party Deze draad Refback 16-04-2009 09:38
WAARSCHUWING! Gratis wedstrijd voor iedereen - 2 boek, "NLP - Evolution" te winnen RSS2.PL - PRODUCT VAN DE PARTIJEN RSS - RSS Reader PAGES Deze draad Refback 12.04.2009 10:57
Simple-NLP - NLP Opleiding: NLP Training Schedule Deze draad Refback 11.04.2009 22:54
Simple-NLP - NLP Training: Werken met Simple-NLP Deze draad Refback 09.04.2009 21:25
Simple-NLP - NLP Opleiding: NLP Opleiding Practices - Evolutie Deze draad Refback 07.04.2009 17:39
De winnaar ksišżkę "NLP - evolutie" in vrije wedstrijden -- Deze draad Refback 03.04.2009 15:52
Simple-NLP - NLP Opleiding: NLP EENVOUDIGE-Training Academy Deze draad Refback 03.04.2009 02:15
Web directory. Interessante sites op het internet Deze draad Refback 03.04.2009 01:51
Open inschrijving boek NLP-evolutie te winnen | De beste artikelen Deze draad Pingback 02.04.2009 00:21
Simple-NLP - NLP Opleiding: NLP Master Training Deze draad Refback 30-03-2009 21:48
GoldenLine.pl: Bespreek - Gratis concurrentie voor elke NLP - NLP-EVOLUTION boek te winnen Deze draad Refback 30-03-2009 08:40
GoldenLine.pl: Bespreek - Gratis concurrentie voor elke NLP - NLP-EVOLUTION boek te winnen Deze draad Refback 27-03-2009 14:15
GoldenLine.pl: Bespreek - Gratis concurrentie voor elke NLP - NLP-EVOLUTION boek te winnen Deze draad Refback 23-03-2009 21:24
GoldenLine.pl: Bespreek - Gratis concurrentie voor elke NLP - NLP-EVOLUTION boek te winnen Deze draad Refback 23-03-2009 20:38
GoldenLine.pl: Bespreek - Gratis concurrentie voor elke NLP - NLP-EVOLUTION boek te winnen Deze draad Refback 23-03-2009 19:11
GoldenLine.pl: Bespreek - Gratis concurrentie voor elke NLP - NLP-EVOLUTION boek te winnen Deze draad Refback 23-03-2009 18:44
GoldenLine.pl: Bespreek - Gratis concurrentie voor elke NLP - NLP-EVOLUTION boek te winnen Deze draad Refback 23-03-2009 18:43
GoldenLine.pl: Bespreek - Gratis concurrentie voor elke NLP - NLP-EVOLUTION boek te winnen Deze draad Refback 23-03-2009 18:42
GoldenLine.pl: Bespreek - Gratis concurrentie voor elke NLP - NLP-EVOLUTION boek te winnen Deze draad Refback 23-03-2009 18:42

Tags
fout, lezing, evolutie, prijsvraag, boeken, liefhebben, awards, NLP, overtuigingen, Vragen, ontwikkeling, persoonlijke ontwikkeling, Gelukkig, Opmerking, Nieuws

Discussietools
Uiterlijk

Beginselen Off
Jij niet Post new threads
Jij niet post antwoorden
Jij niet Post attachments
Jij niet Edit your posts

BB code is Ingeschakeld
Smileys zijn Ingeschakeld
[IMG] code Ingeschakeld
HTML-code is Uit
Trackbacks zijn Ingeschakeld