|
|
|
|||||||
| Informatie Set van regels, en belangrijke informatie |
![]() |
|
|
LinkBack (43) | Discussietools | Uiterlijk |
|
|
|
|
Michal Podbielski
Plaats: Wrocław
|
Alles wat u hoeft te doen om uzelf een dubbele kans om te winnen (prijzen zijn 2 exemplaren van het boek "NLP - EVOLUTION ..."), te schrijven Wat is je persoonlijke ontwikkeling en waarom je denkt zo. En het is zo. Gewoon schrijven over dit onderwerp de draad op de persoonlijke ontwikkeling (op de link). Schrijf gewoon Wat is je persoonlijke ontwikkeling uit te leggen zijn verklaring. En het zal bepalen de overwinning - uw redenering. Geen van de resultaten van het onderzoek, uw mening. Dat is wat belangrijk is in deze wedstrijd. Schrijven Wat is je persoonlijke ontwikkeling uit te leggen zijn verklaring, en je hebt het dubbele van de kans op een gratis exemplaar van het boek "NLP - EVOLUTIE. Sla de volgende fase in de ontwikkeling van een denkend mens tot mens gelukkig. " Hier heeft iedereen een kans om te winnen - zelfs zonder het te weten NLP! Mededingingsregels:
Notulen van de winnaars:
Michal Podbielski instructeur, trainer van NLP en hypnose Laatst bewerkt door NLP-er: 23-03-2009 -- 15:48 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Geïnteresseerd in NLP
|
Misschien een beetje en ik was niet een feit. Maar ik heb een dergelijke overtuigingdat zelfs als ik niet, maar ik ben. Ik ben, en de maat van mijn persoonlijke ontwikkeling ben ik. Wat was er gebeurd? Voordat ik begin me af te vragen hoe dit boek te krijgen, eet ik een stuk van witte chocolade en terug chrupkami wanneer iets meer betekenis zal komen in mijn hoofd. Gegroet! Monia
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Quote:
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Onnodig te zeggen dat de winnaar hun prijs samen met de handtekening en de toewijding van de auteur krijgt
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Quote:
In overeenstemming met de regels van de competitie deel te nemen aan het is wat je schrijft is de persoonlijke ontwikkeling in deze thread: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.htmlGelieve te posten uw post er
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Een beetje laat, maar dank u zeer voor het plaatsen van een post op de juiste plaats
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Dus de aandacht van de post wedstrijd met prijzen aan de top van
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Volgens het beginsel dat het beste nieuws te houden op de top van een kleine naschrift van de uitbreiding van de algemene regels van het forum.
Zelfde regels van de wedstrijd blijft ongewijzigd, en wens u veel plezier
|
![]() |
Navigatie
|
||||||
|
||||||
| Tags |
| fout, lezing, evolutie, prijsvraag, boeken, liefhebben, awards, NLP, overtuigingen, Vragen, ontwikkeling, persoonlijke ontwikkeling, Gelukkig, Opmerking, Nieuws |
| Discussietools | |
| Uiterlijk | |
|
|