DIT IS ALLEEN ARCHIEF! View Full Version: Ankers-how om permanent te verwijderen.
Hello. Sommige ankers hebben permanent opgeleid als gevolg van ervaringen uit het verleden. Sommigen van hen zijn rond, hoewel sommige gerelateerde trauma. ZANAM voorbeeld, een man die bij het zien van een bepaald type van de vrouwen (heel expliciet aangegeven) krijgt nerveus trzęsiawki. Tegelijkertijd beschaamd om erover te praten en de vlucht uit te proberen enige hulp. De vraag hoe verwijderd van het anker zo op afstand, zonder zijn medeweten, maar effectief. Vraag nummer 2 hoe je de negatieve ankers van elkaar te verwijderen.
Qhilen
andrzej1234
02-08-2009, 11:13
Hmmm ... de eerste is helaas niet helpen, en de tweede in plaats van delete-przekotwiczenie aanbevelen aan een andere staat:)
Hello. Sommige ankers hebben permanent opgeleid als gevolg van ervaringen uit het verleden. Sommigen van hen zijn rond, hoewel sommige gerelateerde trauma. ZANAM voorbeeld, een man die bij het zien van een bepaald type van de vrouwen (heel expliciet aangegeven) krijgt nerveus trzęsiawki. Tegelijkertijd beschaamd om erover te praten en de vlucht uit te proberen enige hulp. De vraag hoe verwijderd van het anker zo op afstand, zonder zijn medeweten, maar effectief. Vraag nummer 2 hoe je de negatieve ankers van elkaar te verwijderen.
Qhilen
Zoals reeds vermeld andrzej1234 przekotwiczenie is een goede manier om te gaan met de negatieve ankers. Natuurlijk is er meer - hier het hangt af van de specifieke situatie. Je kunt werken op de tijdlijn, als het probleem is het geheugen, of iets is nog niet gebeurd. U kunt dit doen meerdere dissociatie, of een dubbele dissociatie. Met zwakkere zelfs een simpele taak om submodalnościach kunnen volstaan. Als je werkt voor iemand op de hoogte van (waaronder ikzelf), de mogelijkheden zijn enorm.
Als u wilt werken voor iemand zonder zijn bewustzijn, dan wordt nog interessanter. Veel dingen in de technieken van NLP is niet iets gedaan op de dag, dus het zou moeilijk zijn om geen zo'n persoon te vragen, zonder enig vermoeden wekken of weerstand. Finesse nodig hier al:)
Je kan hem onbewust goed ankers (in dit geval zou ik ga heen in vrede / ontspanning, zelfvertrouwen). Dit alleen zal het probleem niet oplossen, maar ontslaan voordat ontmoeting met deze vrouw (het beste dat hij niet wist dat je zult tegenkomen) kan enorm helpen hem zich beter voelt in haar bedrijf.
Voordat een dergelijke vergadering zou ook bijgebracht wat onderbewustzijn programmeren - Plaats de goede metafoor. Gebruik het met veranderingen hypnotiserende taal benchmark, citaten, presupozycjami, uitgaande van een vorm van ... Hier heb je een goede tijd om te ankeren.
De vraag of de malaise verschijnt alleen bij het zien? Hoe kan ik een dergelijke vergadering voorstellen? U kunt ook onbewust werken op submodalnościami beelden. Gebaren en terugkeren aandacht aan de oogbewegingen je kunt overschrijven, verplaatsen, Shred, vernietigen slechte beelden, en dan spelen met de metafoor te suggereren een stuk beter - zoom, zoom.
Zoals ik al zei - dat niemand het bewustzijn vraagt meer finesse:) Groter denken en voorbereiding. Zo veel gemakkelijker en sneller om wijzigingen aan te brengen met uw medewerking. Misschien zal uitlokken de wens om te werken aan dit;)
Voorhoofd.
Schoonmoeder heeft moherowy baret en ik richtte de negatieve anker.
Branden haar mening, "" en waarom je niet naar de kerk? ": D
Ik weet een beetje over de priesters en religie, ook opgenomen een paar boeken over dit onderwerp
Nio en is lang geleden dat ik stichtte de schoonmoeder (en mij .. natuurlijk onbewust) anker - monetaire vreselijk
Ik brand met het woord "" priesters "
Er is een positieve feedback en horen "" en waarom je niet naar de kerk? "
en zo de buis Launch love:)) en als we te voorkomen dat iemand uuuuuuuu mohair baretten groen zijn!
Krzych113
26-11-2010, 12: 32
hi,
Ik heb een vreemd probleem, en dus als een lange tijd, maar eerder een of andere manier onbewust begon ik te vergeten jezelf anker, het was min of meer op een manier die echt bang was dat ik iets vergeten, want ik wilde een 100% alle onthouden (en dit op zijn beurt wordt geassocieerd met een fobie, dat, tenzij ik het hoofd leren, dan ben je niet meer weet, Ook al was alles ok voor en nooit iets geleerd uit het hoofd) en zo, bijvoorbeeld, in de meest ongelegen moment, toen ik net had om het te onthouden , inclusief een anker voor me, "nee, maar ik heb ook niet herinneren, ik vergat," en dus in een paar seconden in plaats van herinner me iets, vergeet het maar .. Przekotwiczyć Oo hoe kan zoiets? je?
Pozdr
Piotrek
01-12-2010, 00: 02
Voorhoofd.
Schoonmoeder heeft moherowy baret en ik richtte de negatieve anker.
Branden haar mening, "" en waarom je niet naar de kerk? "
Ik weet een beetje over de priesters en religie, ook opgenomen een paar boeken over dit onderwerp
Nio en is lang geleden dat ik stichtte de schoonmoeder (en mij .. natuurlijk onbewust) anker - monetaire vreselijk
Ik brand met het woord "" priesters "
Er is een positieve feedback en horen "" en waarom je niet naar de kerk? "
Lanceren en zo de pijp en als je van iemand houdt hinderen ons uuuuuuuu mohair baretten groen zijn!
Haha goed, niet voordat ik las dit bericht. :) Als iemand mij vroeg waarom er een ide naar de kerk vroeg me "waarom ga je naar de kerk ':) Ik wil dergelijke discussies uit te lokken. U kunt altijd revved mohair baretten nummer van de moeder in de wet, en als het gaat om ankers, die gesticht, mijn advies - BAW SIE: P
Mijn anker, een reeks van branden in plaats van via een enkele prikkel, dat wil zeggen. Wees kinesthetisch door stimulus kan eindeloze emotie te trekken, om zo te zeggen (maar als het was een simpel emotie of reactie die niet zou worden een probleem).
Ik heb geprobeerd om te zien wat is oorzaak en ook onderhouden een afstand, maar toch, het zou gaan om verder te gaan met coke, dat wil zeggen, lopen ze hormonen.
Ik heb ook geprobeerd de cover image (die ik niet zien, maar ik denk dat het alleen schilderijen roepen reacties, hoewel ik niet weet hoe het is, als het anker is verder kinesthetisch anker?).
Ze kunnen verankeren de brand op elk gewenst moment, net als voor haar te nemen?
Zijn er nog andere manieren dan alleen het creëren van positieve ankers, en via hen, het neutraliseren van de negatieve?
Wat kan ik doen met anker ontslagen (zoals ik schreef, ik kan vuur uit een serie van hen).
Mijn ontwikkeling was goed bewegen, en nu heb ik al een impasse enige tijd in extra getinte negatieve emoties die je nodig hebt om te verteren ... Het ook, natuurlijk, heb ik iets geleerd, maar ik wil opnieuw beginnen met alle snelheid.
Automatyczne tłumaczenia (wspierane przez Microsoft i Apertium):
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.6.0