DIT IS ALLEEN ARCHIEF! Bekijk de volledige versie: Woordenboek van de transformatie.
Wie zal lezen "Awake de reus" Anthony Robbins, waarschijnlijk weet wat er gaande is en wie niet doorlezen, dus ik zal uitleggen wat er aan de hand. Zoals u weet worden de woorden hebben een grote impact hebben op onze werkelijkheid. In plaats daarvan gebruiken we woorden belemmeringen te wisselen hen positief. Er wordt voorgesteld dat we een woordenboek met de positieve woorden die ons de kracht en ons tot actie heeft gemaakt. Dat is een paar voorbeelden:
argument -> uitwisseling van standpunten (ik gebruik het zelf enige tijd en zeker de laatste produceert meer spanning dan het eerste)
Ik begrijp het niet, ik ben dom -> Ik heb ervaring leren verzamelen
Ik weet niets in het leven kan niet -> verzamelt ervaringen en conclusies te trekken uit de ontvangen feedback
Ik hoop dat u aangemoedigd om deze kwestie te bespreken en u om uw gedachten over dit onderwerp te delen uit te nodigen.
jacek_87
14-04-2010, 19:45
Ik ben slecht - Ik ben teleurgesteld
bang - gevoel van onzekerheid
Ik ben bang - Ik werd gevangen
Ik ben bang - ik ben benieuwd
Ik ben boos - voelde ik de passie
Ik haat het - ik liever iets anders
Ik was beledigd - voor mij verkeerd
Ik heb genoeg gehad - hij wil om zich te ontdoen van deze
Ik ben gestrest - Ik ben erg druk;)
Ik maakte een onzin - Ik heb geprobeerd iets te ontdekken
Ik ben een dwaas - het moment dat ik gebrek aan ideeën
(Voorbeelden komen uit de opleving van de Phoenix audioboek, de auteur, overigens, dat ik geleerd van Robbins)
En hier is een ander deel van deze tijd was uit het boek van Robbins ':
Ik ben down-down-wind vóór aanvang van de werkzaamheden
angst-uitdaging (ja dat is wat het is)
fail-goede les
een hoer-O la la! (Hehe, en ja je kan)
Ik haat het - ik liever iets anders
Ik ben uitgeput, ik ben van plan om nieuwe kracht te winnen
Ik ben lui het verzamelen van power
en toch zou ik herhalen wat hij schreef, Jacek omdat ik leuk: ik maakte een onzin - Ik heb geprobeerd iets te ontdekken
Jacek gebruiken het thuis? Zo ja, op welk tijdstip? Wat je ziet de resultaten? Ik ben net begonnen, en toch heb ik er altijd in om het onder controle, maar zeker gaan doen en meer en meer I like it.
jacek_87
15-04-2010, 07:43
De volgende fase ', een woordenboek van transformatie "is de vervanging van de positieve woorden van de spannende
blij om het te doen - ik kan niet stoppen voordat
Ik heb veel van de strijdkrachten - straalt energie
goed - uitstekend
prachtige - adembenemende
I like it - genoot van de
Geachte - de duurste in de wereld
Nice - ongebruikelijke
Het is niet slecht - kan niet beter
ok - sensationele
sterke - niet onoverkomelijk
staat - getalenteerde
het was behoorlijk goed - hij was briljant
Zelfs ik heb - ik deed het perfect
Meestal gebruik ik dit tweede deel, dat is ter vervanging van de positieve zinnen nog beter, en als het gaat om gevoelens en emoties in de stijl
- Ik ben boos
- Ik ben teleurgesteld
- Ik ben moe
is eenvoudig te vervangen
- Je voelt je boos
- Ik voel me teleurgesteld
- Ik voel me moe
Jacek uprzedziłeś me met deze volgende stap, maar het is goed omdat die nog niet weten dat ze kunnen leren over het op voorhand. Ik voeg nog een extra laag:
Ik heb een paar ideeën-> Ik weet zeker dat het initiatief
Ik naar de front-> Napier
Ik vind dit-> dit voor mij een onuitputtelijke bron van plezier
Good-> onverslaanbare
is het handig-> past als niets anders
bacchuspierre
10-06-2010, 03:09
Dit is briljant!
Vergeet niet, in plaats van een woordenboek, leerde zichzelf aan het hoofd dat als ik aan te geven hoe slecht emoties "voelen" en niet "ik" want we hebben al vastgesteld dat de 'ik' is meer nodig dan 'voelen' - hij voelt de staat vluchtig is.
Wat voor positieve emoties is te zeggen, "ik ben" als gelukkige. Nog meer zal versterken dat gevoel.
Dankzij zeer koele skarlet octrooi. En wat betreft het woordenboek ik denk dat het niet nodig om iemand te herinneren, omdat het kan creëren.
Automatyczne tłumaczenia (wspierane przez

):
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.