|
|
|
|||||||
| Información Información conxunto de regras, e importante |
![]() |
|
|
LinkBack (43) | Thread Tools | Aparencia |
|
|
|
|
Michal Podbielski
Data de Entrada: Apr 2008
Mensaxes: 1 730
|
Todo o que cómpre facer para dar unha oportunidade para gañar dúas veces (premios son de 2 exemplares do libro "PNL - EVOLUÇÃO ..."), para escribir O que está de desenvolvemento persoal e porque pensa así. E é así. Só ten que escribir sobre este tema a discusión sobre o desenvolvemento persoal (en ligazón). Só ten que escribir O que está de desenvolvemento persoal para explicar a súa declaración. E só pode determinar a vitoria - o seu razoamento. Ningún dos resultados da investigación, a súa opinión. Isto é o que é importante nesta competición. Escribir O que está de desenvolvemento persoal para explicar a súa declaración, e tes o dobre de posibilidades de unha copia gratuíta do libro "PNL - EVOLUÇÃO. Pasar a fase seguinte en deseño de un home que pensa o home feliz ". Aquí todo o mundo ten a oportunidade de gañar - aínda sen saber PNL! Normas de competición:
Minutos de gañadores:
Michal Podbielski instrutor, instrutor de PNL e hipnose Última edición de PNL-er: 23-03-2009 -- 15:48 |
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) |
|
Interesado en PNL
Data de Entrada: Oct 2008
|
Quizais un pouco e eu non era un feito. Pero eu estou como un convicciónque mesmo se eu non son, pero eu son. Eu son, ea medida do meu desenvolvemento persoal eu son. Que sucedeu? Antes de comezar a querer saber como conseguir este libro, eu comer un anaco de chocolate branco e chrupkami retorno cando algo máis significativo vai entrar na miña cabeza. Saúdos! Monia
|
|
|
|
|
|
#3 (Permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Cita:
|
|
|
|
#4 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Escusado será dicir que o gañador da competición recibirán os seus premios xunto co autógrafo e dedicatoria do autor
|
|
|
#7 (Permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Cita:
De acordo co regulamento do concurso para participar é o que vostede escribe é o desenvolvemento persoal nesta área: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.htmlFavor mandar os seus post alí
|
|
|
|
#8 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Un pouco atrasado, pero moitas grazas por ter colocado un post no lugar seguro
|
|
|
#9 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Entón, só para chamar a competición post con premios para o cumio
|
|
|
#10 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
De acordo co principio de que a mellor noticia para manterse no cumio dun pequeno posfácio a ampliación das regras xerais do foro.
Mesmas regras do concurso permanece inalterada, e desexo que siga a gran diversión
|
![]() |
Navegación
|
||||||
|
||||||
| Tags |
| erro, lectura, evolución, concurso, libros, amor, Premios, PNL, crenzas, Preguntas, desenvolvemento, desenvolvemento persoal, Afortunadamente,, Nota, Novas |
| Thread Tools | |
| Aparencia | |
|
|