Tradución automática (apoiado por Powered by Google):
Afrikaans Albanian Arabski Belarusian Bugarski Catalan Chinese Croatian Czeski Danish Dutch Angielski Estonian Filipino Finnish French Galician Niemiecki Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish

Wróć  
Cadastre-se Info Xogos Marcar Foros como lidos

Información Información conxunto de regras, e importante

ATENCIÓN! Free concurso para todos - 2 libro, "A PNL - EVOLUÇÃO 'para salvar

Odpowiedz: UWAGA!!! Darmowy konkurs dla każdego - 2 książki "NLP - EWOLUCJA" do wygrania, Informacje

LinkBack (43) Thread Tools Aparencia
Stary 23-03-2009, 15:22   43 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie ATENCIÓN! Free concurso para todos - 2 libro, "A PNL - EVOLUÇÃO 'para salvar

Calquera persoa pode participar na competición - aínda sen saber PNL. No final recompensa é un libro sobre PNL"PNL - EVOLUÇÃO. Pasar a fase seguinte en deseño de un home que pensa o home feliz".

Todo o que cómpre facer para dar unha oportunidade para gañar dúas veces (premios son de 2 exemplares do libro "PNL - EVOLUÇÃO ..."), para escribir O que está de desenvolvemento persoal e porque pensa así. E é así. Só ten que escribir sobre este tema a discusión sobre o desenvolvemento persoal (en ligazón).

Só ten que escribir O que está de desenvolvemento persoal para explicar a súa declaración. E só pode determinar a vitoria - o seu razoamento. Ningún dos resultados da investigación, a súa opinión. Isto é o que é importante nesta competición. Escribir O que está de desenvolvemento persoal para explicar a súa declaración, e tes o dobre de posibilidades de unha copia gratuíta do libro "PNL - EVOLUÇÃO. Pasar a fase seguinte en deseño de un home que pensa o home feliz ".

Aquí todo o mundo ten a oportunidade de gañar - aínda sen saber PNL!

Normas de competición:
  • O concurso é executado a partir da data de publicación deste artigo para 01.06.2009r (inclusive).
  • A competición pode separar os 2ch gañadores.
  • Os premios para os gañadores son os libros PNL-evolución. Pasar a fase seguinte en deseño de un home que pensa o home feliz, Unha copia para cada un dos premiados.
  • Os resultados serán anunciados no foro ata finais de xuño de 2009 - o xurado ha garantir que os resultados foron anunciados pronto como sexa posible.
  • Para participar no concurso ten que escribir En resposta ao desenvolvemento persoal O que está de desenvolvemento persoal e xustificar a súa afirmación.
  • Esta xustificación serán avaliados por un xurado.
  • Polo tanto, podes escribir sobre algo que alguén xa mencionados, dando as súas propias razóns.
  • Xustificación pode ser dada máis tarde desenvolvida en debate cos outros, corrección ou esclarecimento. Descricións adicional tamén son avaliados por un xurado.
  • O xurado terá en conta a súa propia avaliación subxectiva dos artigos e comentarios dos participantes no Foro.
  • Escrito nos comentarios dos discursos doutras persoas paszkwili ameazado de descualificación, pero unha crítica é moi ben informado sobre o lugar.
  • Comprobado plaxio significa descualificación.
  • Antes de dar o resultado final, o xurado de calquera xeito non vai comentar sobre calquera disputa pola liderado.
  • O xurado está composto de membros do foro: PNL-er, MonikaAnnaJulia, dirja, Szycha.
  • O xurado seleccionará os gañadores de conformidade con Gañadores de protocolo de identificaciónA sección de abaixo.
  • Como os resultados de un concurso con base na avaliación subxectiva do xurado, para eliminar o potencial de coñecemento, o concurso non poderá asistir as persoas que xa teñan sido Entrenado por un nlp.pl simple. Poden participar na discusión, pero non será incluído no xurdimento dos vencedores.
  • Calquera corrección, aclaracións ou comentarios adicionais escrito por Michael Podbielskiego (PNL-er), en resposta a algunha pregunta nesta área constitúe unha parte integrante do regulamento do concurso.

Minutos de gañadores:
  • O nacemento dos premiados, o xurado fai unha eliminación preliminar - cada membro do xurado pode prever só unha persoa como un candidato para o gañador.
  • A eliminación de inicio de calquera cita (nomear) é contado como un voto. Se alguén recibe unha cita é automaticamente o gañador do concurso (hai 4 persoas no xurado e os vencedores 2ch).
  • Se na eliminación preliminar será un gañador unánime, o xurado fai unha eliminación preliminar, unha vez máis, para ser capaz de identificar o vencedor 2giego.
  • Se na eliminación preliminar non será 2ch vencedor, o xurado deixou ós vencedores ou gañador (se xa ten sido nomeado) para a estrada secundaria entre o voto os candidatos para os gañadores.
  • Se o re-votación non pode ser 2ch vencedor, os vencedores ou gañador (se xa ten sido nomeado) Michael Podbielski emerxe entre os candidatos para os gañadores, coa maioría dos votos. Neste caso, ha determinar o participante permanecer activo no foro. Como alguén longa é membro do foro, non debería afectar o resultado, de modo que pode pesar única actividade desde o anuncio do concurso.
  • A votación será aberta e celebrarase no Foro.
  • Cada membro do xurado é necesario ningún comentario sobre a súa decisión ata o final da votación para non afectar os outros membros do xurado.
  • Cada membro da obriga do xurado para xustificar calquera das súas opcións despois do xurdimento dos vencedores.

Última edición de PNL-er: 23-03-2009 -- 15:48
NLP-er jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 19:14   #2 (Permalink)
Interesado en PNL

Awatar mlamka
No Avatar

Data de Entrada: Oct 2008
Domyślnie Re: ATENCIÓN! Free concurso para todos - 2 libro, "A PNL - EVOLUÇÃO 'para salvar

Quizais un pouco e eu non era un feito. Pero eu estou como un convicciónque mesmo se eu non son, pero eu son. Eu son, ea medida do meu desenvolvemento persoal eu son. Que sucedeu? Antes de comezar a querer saber como conseguir este libro, eu comer un anaco de chocolate branco e chrupkami retorno cando algo máis significativo vai entrar na miña cabeza. Saúdos! Monia
mlamka jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 19:55   #3 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie Re: ATENCIÓN! Free concurso para todos - 2 libro, "A PNL - EVOLUÇÃO 'para salvar

Cita:
Escribiu mlamka Zobacz post
Quizais un pouco e eu non era un feito. Pero eu estou como un convicciónque mesmo se eu non son, pero eu son. Eu son, ea medida do meu desenvolvemento persoal eu son. Que sucedeu? Antes de comezar a querer saber como conseguir este libro, eu comer un anaco de chocolate branco e chrupkami retorno cando algo máis significativo vai entrar na miña cabeza. Saúdos! Monia
Monia Bon Appetite!

Stary 03-04-2009, 00:23   #4 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Escusado será dicir que o gañador da competición recibirán os seus premios xunto co autógrafo e dedicatoria do autor

Stary 03-04-2009, 09:04   #5 (Permalink)
Moderador hipnose (honorario Master PNL)

Awatar andrzej1234
No Avatar

Data de Entrada: Nov 2008

Isto é o que podo facer Pero el respondeu: obrigado
andrzej1234 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 14:23   #6 (Permalink)
Interesado en PNL

Awatar Barczi87
No Avatar

Data de Entrada: Apr 2009
Mensaxes: 3
Uśmiech :)

O desenvolvemento persoal para min é descubrir siebie.Uważam porque desenvolver a súa personalidade amplía a súa capacidade de entender o mundo e outras persoas que tamén me dá satisfacción.
Barczi87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 19:08   #7 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Cita:
Escribiu Barczi87 Zobacz post
O desenvolvemento persoal para min é descubrir siebie.Uważam porque desenvolver a súa personalidade amplía a súa capacidade de entender o mundo e outras persoas que tamén me dá satisfacción.
De acordo co regulamento do concurso para participar é o que vostede escribe é o desenvolvemento persoal nesta área: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.html

Favor mandar os seus post alí

Stary 21-04-2009, 23:02   #8 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Un pouco atrasado, pero moitas grazas por ter colocado un post no lugar seguro

Stary 27-04-2009, 15:25   #9 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Entón, só para chamar a competición post con premios para o cumio

Stary 04-05-2009, 20:04   #10 (Permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

De acordo co principio de que a mellor noticia para manterse no cumio dun pequeno posfácio a ampliación das regras xerais do foro.

Mesmas regras do concurso permanece inalterada, e desexo que siga a gran diversión

Odpowiedz

Navegación
Wróć   simple NLP.pl foro gratis PNL > Sandbox > Información

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/610-atenci% 93N% C3-free-concurso-para-todos-2-libro-a PNL - evoluciona% C3% 87 % C3% 83O-para-salvar.html
Enviado por Para Tipo Data
Internet, ordenadores / tema do foro - producto de Cidade Sanok: Katalog.Sanok.pl Esta discusión Refback 02-06-2009 15:38
SIMPLE-PNL - PNL Formación: NLP Training Practice - Business Esta discusión Refback 15-05-2009 19:35
SIMPLE-PNL - NLP Store Esta discusión Refback 13-05-2009 07:37
SIMPLE-PNL - NLP Training: Capacitación antes Publik PNL Esta discusión Refback 11-05-2009 20:08
SIMPLE-PNL - NLP-era Gallery Esta discusión Refback 30-04-2009 21:01
SIMPLE-PNL - PNL Formación: Sobre a PNL Esta discusión Refback 30-04-2009 10:58
Xogos -- Esta discusión Refback 25-04-2009 18:57
NLP-EVOLUÇÃO: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 25-04-2009 15:03
NLP-EVOLUÇÃO: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 25-04-2009 13:59
NLP-EVOLUÇÃO: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 25-04-2009 11:11
NLP-EVOLUÇÃO: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 25-04-2009 10:57
NLP-EVOLUÇÃO: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 25-04-2009 08:46
NLP-EVOLUÇÃO: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 25-04-2009 06:52
NLP-EVOLUÇÃO: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 24-04-2009 21:58
SIMPLE-PNL - NLP Training for Business Esta discusión Refback 24-04-2009 17:49
NLP-EVOLUÇÃO: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 24-04-2009 15:46
GoldenLine.pl: Discutir - Libre concorrencia para cada PNL - NLP-book evolución para vencer Esta discusión Refback 24-04-2009 09:47
GoldenLine.pl: Discutir - Libre concorrencia para cada PNL - NLP-book evolución para vencer Esta discusión Refback 23-04-2009 16:21
SIMPLE-PNL - NLP-era do cine Esta discusión Refback 22-04-2009 20:28
SIMPLE-PNL - PNL Formación: Simple-PNL Esta discusión Refback 22-04-2009 19:21
NLP-EVOLUÇÃO: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 22-04-2009 16:06
SIMPLE-PNL: PNL-era Films Esta discusión Refback 22-04-2009 09:13
SIMPLE-PNL - NLP Training Esta discusión Refback 21-04-2009 08:38
SIMPLE-PNL - NLP Store Esta discusión Refback 20-04-2009 20:23
Simple Catálogo Party Esta discusión Refback 16-04-2009 09:38
ATENCIÓN! Free concurso para todos - 2 libro, "A PNL - EVOLUÇÃO" para gañar RSS2.PL - PRODUTOS DAS PARTES RSS - RSS Reader PÁGINAS Esta discusión Refback 12-04-2009 10:57
SIMPLE-PNL - PNL Formación: NLP Training Schedule Esta discusión Refback 11-04-2009 22:54
SIMPLE-PNL - NLP Training: Traballando con SIMPLE-PNL Esta discusión Refback 09-04-2009 21:25
SIMPLE-PNL - PNL Formación: NLP Training Practice - Evolution Esta discusión Refback 07-04-2009 17:39
O ksišżkę vencedor "PNL - EVOLUÇÃO" en competicións libre -- Esta discusión Refback 03-04-2009 15:52
SIMPLE-PNL - PNL Formación: PNL SIMPLE-Training Academy Esta discusión Refback 03-04-2009 02:15
Directorio Web Interesting sitios na internet Esta discusión Refback 03-04-2009 01:51
Concurso público do libro de PNL-EVOLUTION gañar | Actualidade Esta discusión Pingback 02-04-2009 00:21
SIMPLE-PNL - PNL Formación: NLP Master Training Esta discusión Refback 30-03-2009 21:48
GoldenLine.pl: Discutir - Libre concorrencia para cada PNL - NLP-book evolución para vencer Esta discusión Refback 30-03-2009 08:40
GoldenLine.pl: Discutir - Libre concorrencia para cada PNL - NLP-book evolución para vencer Esta discusión Refback 27-03-2009 14:15
GoldenLine.pl: Discutir - Libre concorrencia para cada PNL - NLP-book evolución para vencer Esta discusión Refback 23-03-2009 21:24
GoldenLine.pl: Discutir - Libre concorrencia para cada PNL - NLP-book evolución para vencer Esta discusión Refback 23-03-2009 20:38
GoldenLine.pl: Discutir - Libre concorrencia para cada PNL - NLP-book evolución para vencer Esta discusión Refback 23-03-2009 19:11
GoldenLine.pl: Discutir - Libre concorrencia para cada PNL - NLP-book evolución para vencer Esta discusión Refback 23-03-2009 18:44
GoldenLine.pl: Discutir - Libre concorrencia para cada PNL - NLP-book evolución para vencer Esta discusión Refback 23-03-2009 18:43
GoldenLine.pl: Discutir - Libre concorrencia para cada PNL - NLP-book evolución para vencer Esta discusión Refback 23-03-2009 18:42
GoldenLine.pl: Discutir - Libre concorrencia para cada PNL - NLP-book evolución para vencer Esta discusión Refback 23-03-2009 18:42

Tags
erro, lectura, evolución, concurso, libros, amor, Premios, PNL, crenzas, Preguntas, desenvolvemento, desenvolvemento persoal, Afortunadamente,, Nota, Novas

Thread Tools
Aparencia

Principios Off
Ti quizais non Publicar novos temas
Ti quizais non enviar respostas
Ti quizais non Anexos Post
Ti quizais non editar as túas mensaxes

Código BB é Habilitado
Risoños son Habilitado
[IMG] código Habilitado
Código HTML é Desactivado
Trackbacks son Habilitado