|
|
|||||||
| Información Información conxunto de regras, e importante |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Aparencia |
|
|
#1 (permalink) |
|
Michal Podbielski
Data de Adhesión: Apr 2008
Mensaxes: 1 849
|
Todo o que cómpre facer para dar unha oportunidade dúas veces para gañar (os premios son dous exemplares do libro "PNL - Evolución ..."), para escribir O que é o desenvolvemento persoal e por que pensa. E iso é o suficiente. Só ten que escribir sobre este tema no segmento de desenvolvemento persoal (nesta ligazón). Só ten que escribir O que é o desenvolvemento persoal e xustificar a súa declaración. E vai decidir o vencedor - o seu razoamento. Non hai resultados de ensaio, só a súa mente. Isto é o que é importante nesta competición. Escribir O que é o desenvolvemento persoal e xustificar a súa declaración, e tes o dobre da oportunidade de unha copia gratuÃta do libro "PNL - Evolución. Pasar a fase seguinte en deseño dun home que pensa o home feliz. " AquÃ, todo o mundo ten unha oportunidade de gañar - mesmo sen o coñecemento PNL! As regras da competencia:
Minutos dos gañadores:
Michal Podbielski instrutor, instrutor de PNL e hipnose Última edición por PNL-er: 23-03-2009 - 14:48 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Interesado en PNL
Mensaxes: 4
|
Quizais un pouco, e eu non era un feito. Pero eu teño condenaAsà mesmo, se non estou, pero estou. Eu son, ea medida do meu desenvolvemento persoal, estou. Como explica iso? Antes de comezar a me preguntar como comezar este libro, eu vou comer un anaco de chocolate branco con crispies e volver cando algo máis significativo entrará en miña cabeza. Saúdos! Monia
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Cita:
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Escusado será dicir que os gañadores recibirán os seus premios xunto con autógrafo e dedicatoria do autor
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Cita:
De acordo co regulamento da competición para participar na mesma, entón ten que escribir para vostede é o desenvolvemento persoal nesta área: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.htmlPor favor, varrer seu post alÃ
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Un pouco atrasado, pero moitas grazas por ter colocado un post no lugar seguro
|
|
|
#Nove (permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Entón, só para aproveitar o post sobre o concurso con premios para o cumio
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Michal Podbielski
|
De acordo co principio de que a mellor noticia para manter na parte superior dun pequeno posfácio despois do ampliación das regras xerais do foro.
Mesmas regras do concurso segue inalteradas e desexo que siga a xogar excelente
|
![]() |
Navegación
|
||||||
|
||||||
| Tags |
| erro, lectura, evolución, competición, Libros, amor, premios, PNL, crenzas, Preguntas, desenvolvemento, desenvolvemento persoal, felicidade, nota, news |
| Thread Tools | |
| Aparencia | |
|
|