Tradución automática (apoiada pola Powered by Google):
Afrikaans Albanian Arabski Belarusian Bu³garski Catalan Chinese Croatian Czeski Danish Dutch Angielski Estonian Filipino Finnish French Galician Niemiecki Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish

Wróć  
Rexistrarse Info Xogos Marcar Foros como lidos

Información Información conxunto de regras, e importante

ATENCIÓN! Concurso de Libre para todos - dous libros, "A PNL - Evolución 'para vencer

Odpowiedz: UWAGA!!! Darmowy konkurs dla każdego - 2 książki "NLP - EWOLUCJA" do wygrania, Informacje

LinkBack Thread Tools Aparencia
Stary 23-03-2009, 14:22   #1 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie ATENCIÓN! Concurso de Libre para todos - dous libros, "A PNL - Evolución 'para vencer

Calquera persoa pode participar na competición - mesmo sen saber PNL. Ao final, o premio é un libro sobre PNL"NLP - Evolución. Pasar a fase seguinte en deseño dun home que pensa o home feliz".

Todo o que cómpre facer para dar unha oportunidade dúas veces para gañar (os premios son dous exemplares do libro "PNL - Evolución ..."), para escribir O que é o desenvolvemento persoal e por que pensa. E iso é o suficiente. Só ten que escribir sobre este tema no segmento de desenvolvemento persoal (nesta ligazón).

Só ten que escribir O que é o desenvolvemento persoal e xustificar a súa declaración. E vai decidir o vencedor - o seu razoamento. Non hai resultados de ensaio, só a súa mente. Isto é o que é importante nesta competición. Escribir O que é o desenvolvemento persoal e xustificar a súa declaración, e tes o dobre da oportunidade de unha copia gratuíta do libro "PNL - Evolución. Pasar a fase seguinte en deseño dun home que pensa o home feliz. "

Aquí, todo o mundo ten unha oportunidade de gañar - mesmo sen o coñecemento PNL!

As regras da competencia:
  • O concurso é executado a partir da data de publicación deste artigo 01.06.2009r (e).
  • A competición será separada gañadores 2ch.
  • Os premios para os gañadores son os libros NLP-evolución. Pasar a fase seguinte en deseño dun home que pensa o home feliz, Unha copia para cada un dos gañadores.
  • Os resultados serán anunciados no foro ata finais de xuño de 2009 - xurado pode garantir que os resultados foron anunciados o máis cedo posíbel.
  • Para participar no concurso ten que escribir o tema do desenvolvemento persoal O que é o desenvolvemento persoal e xustificar a súa declaración.
  • Esta xustificación será avaliada polo xurado.
  • Polo tanto, podes escribir sobre algo que alguén xa mencionados, dando as súas propias razóns.
  • Xustificación pode ser dado e, a continuación, desenvolver a discusión cos outros, corrección ou aclaración. descricións adicional tamén son avaliados por un xurado.
  • O xurado terá en conta a súa propia avaliación subxectiva dos artigos e comentarios dos participantes no foro.
  • Escribir nos comentarios dos demais fala paszkwili ameazados de descualificación, a pesar de que a crítica é eficiente posible no lugar.
  • Comprobado plaxio significa descualificación.
  • Antes de dar o resultado final, o xurado de calquera forma non vou comentar sobre potenciais líderes da competición.
  • O xurado está composto por usuarios do foro: PNL-Er, MonikaAnnaJulia, dirja, Szych.
  • O xurado ha recomendar os gañadores de acordo co Memorando de determinar os vencedoresReproducir a continuación.
  • Como os resultados do concurso están baseadas nunha avaliación subxectiva do xurado, para eliminar o potencial de coñecemento, o concurso non poden estar todas as persoas que xa foron adestrados polo simple nlp.pl. Poden participar na discusión, pero non será incluído no curso de selección dos gañadores.
  • Calquera corrección, aclaracións ou comentarios adicionais por escrito por Michael Podbielskiego (PNL-Er), que responde a todas as preguntas neste tema son parte integrante das regras de competencia.

Minutos dos gañadores:
  • Na selección dos vencedores, o xurado fai unha eliminación preliminar - cada membro do xurado só pode escoller unha persoa como un candidato para o gañador.
  • A eliminación de inicio de calquera cita (nomear) é contado como un voto. Se alguén recibe unha cita é automaticamente o gañador na competición (son 4 persoas no xurado e os gañadores 2ch).
  • Se estás na eliminación preliminar será un gañador por unanimidade, o xurado fai unha eliminación preliminar, unha vez máis ser capaz de identificar 2giego gañador.
  • Se estás na eliminación preliminar non será 2ch emerxen gañadores, o xurado saiu o gañador ou o gañador (se xa ten sido seleccionada) na estrada entre a re-votación dos candidatos para os gañadores.
  • Se o secundario Non podes votar 2ch emerxen vencedores, gañadores ou gañador (se xa ten sido nomeado) Michael Podbielski emerxe entre os candidatos para os gañadores, coa maioría dos votos. Neste caso, determinará o participante que permanecen activos no foro. É o tempo que alguén é membro do foro non poden afectar o resultado, de xeito que pode pesar única actividade desde o anuncio do concurso.
  • A votación será aberta e fará parte do foro.
  • Cada membro do xurado non é necesario comentar sobre a súa decisión ata a conclusión da votación a fin de non afectar ao resto de membros do xurado.
  • Cada membro da obriga do xurado para xustificar cada unha das súas opcións despois de identificar os gañadores.

Última edición por PNL-er: 23-03-2009 - 14:48
NLP-er jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 18:14   #2 (permalink)
Interesado en PNL

Awatar mlamka
Ningún Avatar

Mensaxes: 4
Domyślnie Re: AVISO! A libre competencia para todos - dous libros, "A PNL - Evolución 'para vencer

Quizais un pouco, e eu non era un feito. Pero eu teño condenaAsí mesmo, se non estou, pero estou. Eu son, ea medida do meu desenvolvemento persoal, estou. Como explica iso? Antes de comezar a me preguntar como comezar este libro, eu vou comer un anaco de chocolate branco con crispies e volver cando algo máis significativo entrará en miña cabeza. Saúdos! Monia
mlamka jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 18:55   #3 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie Re: AVISO! A libre competencia para todos - dous libros, "A PNL - Evolución 'para vencer

Cita:
Escrito por mlamka Zobacz post
Quizais un pouco, e eu non era un feito. Pero eu teño condenaAsí mesmo, se non estou, pero estou. Eu son, ea medida do meu desenvolvemento persoal, estou. Como explica iso? Antes de comezar a me preguntar como comezar este libro, eu vou comer un anaco de chocolate branco con crispies e volver cando algo máis significativo entrará en miña cabeza. Saúdos! Monia
Monia Appetite!

Stary 2009/03/04, 00:23   #4 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Escusado será dicir que os gañadores recibirán os seus premios xunto con autógrafo e dedicatoria do autor

Stary 2009/03/04, 09:04   #5 (permalink)
Moderador hipnose (honorario Master PNL)

Awatar andrzej1234
Ningún Avatar

Rexistrado: Nov 2008
Mensaxes: 646

Isto é o que eu tiña que pedir Pero el respondeu a través
andrzej1234 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 14:23   #6 (permalink)
Interesado en PNL

Awatar Barczi87
Ningún Avatar

Data de Adhesión: Apr 2009
Mensaxes: 3
Uśmiech :)

Para min, o desenvolvemento persoal é porque o siebie.Uważam descubrimento desenvolver a súa personalidade ampliar a súa capacidade de entender o mundo e outras persoas que máis me dá satisfacción.
Barczi87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 19:08   #7 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Cita:
Escrito por Barczi87 Zobacz post
Para min, o desenvolvemento persoal é porque o siebie.Uważam descubrimento desenvolver a súa personalidade ampliar a súa capacidade de entender o mundo e outras persoas que máis me dá satisfacción.
De acordo co regulamento da competición para participar na mesma, entón ten que escribir para vostede é o desenvolvemento persoal nesta área: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.html

Por favor, varrer seu post alí

Stary 21-04-2009, 23:02   #8 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Un pouco atrasado, pero moitas grazas por ter colocado un post no lugar seguro

Stary 27-04-2009, 15:25   #Nove (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

Entón, só para aproveitar o post sobre o concurso con premios para o cumio

Stary 2009/04/05, 20:04   #10 (permalink)
Michal Podbielski

Awatar NLP-er

De acordo co principio de que a mellor noticia para manter na parte superior dun pequeno posfácio despois do ampliación das regras xerais do foro.

Mesmas regras do concurso segue inalteradas e desexo que siga a xogar excelente

Odpowiedz

Navegación
Wróć   NLP.pl foro simple sobre PNL > Sandbox > Información

Linkbacks (?)
C3% LinkBack para ese segmento: http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/610-atenci% C3% 93N-concurso-de-libre-para-Todos-dous, libros a PNL-evoluci % B3n-para-vencer.html
Enviado por Para Tipo Data
Internet, ordenadores / tema do foro - Web Directory Sanok Cidade: Katalog.Sanok.pl Esta discusión Refback 2009/02/06 15:38
Formación PNL NLP SIMPLE -: Prácticas de Formación PNL - Business Esta discusión Refback 15-05-2009 19:35
PNL SIMPLE - Tenda PNL Esta discusión Refback 13-05-2009 07:37
SIMPLE-PNL - PNL formación: Formación da opinión pública coa PNL Esta discusión Refback 2009/11/05 20:08
PNL Simple - Galería era PNL- Esta discusión Refback 30-04-2009 21:01
Formación PNL NLP SIMPLE -: Sobre PNL Esta discusión Refback 30-04-2009 10:58
Xogos - Esta discusión Refback 25-04-2009 18:57
PNL-Evolution: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 25-04-2009 15:03
PNL-Evolution: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 25-04-2009 13:59
PNL-Evolution: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 25-04-2009 11:11
PNL-Evolution: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 25-04-2009 10:57
PNL-Evolution: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 25-04-2009 08:46
PNL-Evolution: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 25-04-2009 06:52
PNL-Evolution: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 24-04-2009 21:58
PNL Simple - Formación de PNL para o negocio Esta discusión Refback 24-04-2009 17:49
PNL-Evolution: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 24-04-2009 15:46
GoldenLine.pl: Debates - A libre competencia para cada PNL - libro de PNL Evolution para gañar Esta discusión Refback 24-04-2009 09:47
GoldenLine.pl: Debates - A libre competencia para cada PNL - libro de PNL Evolution para gañar Esta discusión Refback 23-04-2009 16:21
Simple-PNL - NLP película da era Esta discusión Refback 22-04-2009 20:28
Formación PNL NLP SIMPLE -: A PNL simple Esta discusión Refback 22-04-2009 19:21
PNL-Evolution: Free PNL para cada concurso Esta discusión Refback 22-04-2009 16:06
PNL simples: Películas era PNL- Esta discusión Refback 22-04-2009 09:13
PNL SIMPLE - Formación de PNL Esta discusión Refback 21-04-2009 08:38
PNL SIMPLE - Tenda PNL Esta discusión Refback 20-04-2009 20:23
Simple Web Directory Esta discusión Refback 16-04-2009 09:38
ATENCIÓN! A libre competencia para todos - dous libros, "A PNL - Evolución" para gañar RSS2.PL - PRODUTO partes RSS - RSS Reader partes Esta discusión Refback 2009/12/04 10:57
Formación PNL NLP SIMPLE -: Calendario de Formación PNL Esta discusión Refback 2009/11/04 22:54
Simple-NLP - NLP Formación: Traballando con SIMPLE-NLP Esta discusión Refback 2009/09/04 21:25
Formación PNL NLP SIMPLE -: PNL prácticas de formación - Evolución Esta discusión Refback 2009/07/04 17:39
PNL conquista Ksišżkę '- Evolución "na competición libre - Esta discusión Refback 2009/03/04 15:52
Formación PNL NLP SIMPLE -: NLP Training Academy simple Esta discusión Refback 2009/03/04 02:15
páxinas do catálogo. Sitios interesantes sobre a Internet Esta discusión Refback 2009/03/04 01:51
Abre o libro do concurso, PNL-Evolution gañar | Os mellores artigos Esta discusión Pingback 2009/02/04 00:21
Formación PNL NLP SIMPLE -: Formación NLP Master Esta discusión Refback 30-03-2009 21:48
GoldenLine.pl: Debates - A libre competencia para cada PNL - libro de PNL Evolution para gañar Esta discusión Refback 30-03-2009 08:40
GoldenLine.pl: Debates - A libre competencia para cada PNL - libro de PNL Evolution para gañar Esta discusión Refback 27-03-2009 13:15
GoldenLine.pl: Debates - A libre competencia para cada PNL - libro de PNL Evolution para gañar Esta discusión Refback 23-03-2009 20:24
GoldenLine.pl: Debates - A libre competencia para cada PNL - libro de PNL Evolution para gañar Esta discusión Refback 23-03-2009 19:38
GoldenLine.pl: Debates - A libre competencia para cada PNL - libro de PNL Evolution para gañar Esta discusión Refback 23-03-2009 18:11
GoldenLine.pl: Debates - A libre competencia para cada PNL - libro de PNL Evolution para gañar Esta discusión Refback 23-03-2009 17:44
GoldenLine.pl: Debates - A libre competencia para cada PNL - libro de PNL Evolution para gañar Esta discusión Refback 23-03-2009 17:43
GoldenLine.pl: Debates - A libre competencia para cada PNL - libro de PNL Evolution para gañar Esta discusión Refback 23-03-2009 17:42
GoldenLine.pl: Debates - A libre competencia para cada PNL - libro de PNL Evolution para gañar Esta discusión Refback 23-03-2009 17:42

Tags
erro, lectura, evolución, competición, Libros, amor, premios, PNL, crenzas, Preguntas, desenvolvemento, desenvolvemento persoal, felicidade, nota, news

Thread Tools
Aparencia
WyglÄ…d liniowy Aparencia Line

Regras para Posts
Vostede Non pode Publicar novos temas
Vostede Non pode enviar respostas
Vostede Non pode anexos Post
Vostede Non pode Editar seus artigos

Código BB é Incluído
Risoños son Incluído
[IMG] código é Incluído
Embed code for Exclusión