|
|
|
|||||||
| Tiedon Säännöt, ja tärkeää tietoa |
![]() |
|
|
LinkBack (43) | Thread Tools | Ulkonäön |
|
|
|
|
Michal Podbielski
Kaupunki: Wrocław
|
Kaikki mitä sinun tarvitsee antaa itsellesi kaksinkertainen mahdollisuus voittaa (palkinnot 2 kappaletta kirjan "NLP - Kehitys ..."), kirjoittaa Mitä teille on henkilökohtainen kehitys ja miksi luulet niin. Ja se on niin. Vain kirjoittaa aiheesta kierteen henkilökohtaiseen kehitykseen (at linkki). Vain kirjoittaa Mitä teille on henkilökohtainen kehitys selittämään lausuntoaan. Ja se määrittää voitto - oman perustelut. Yksikään tutkimustulosten, mielipiteenne. Juuri tämä on tärkeää tässä kilpailussa. Kirjoittaa Mitä teille on henkilökohtainen kehitys selittämään lausuntoaan, ja sinulla on kaksinkertainen mahdollisuus vapaan kopio kirjasta "NLP - Kehitys. Ohita seuraava kehitysvaihe on ajatteleva ihminen ihmiselle onnellinen. " Täällä jokaisella on mahdollisuus voittaa - jopa tietämättä NLP! Kilpailun säännöt:
Minuuttia tunnistaa voittajat:
Michal Podbielski opettaja, kouluttaja ja NLP ja hypnoosi Last edited by NLP-er: 23-03-2009 -- 15:48 |
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) |
|
Kiinnostunut NLP
|
Ehkä vähän, ja olen ollut siihen. Mutta minulla on tällainen vakuuttuneitaettä vaikka en ole, mutta olen. Minä olen, ja toimenpide minun henkilökohtaista kehitystä olen. Mitä oli tapahtunut? Ennen kuin aloitan ihmetellä, miten saada tämän kirjan, syön pala valkoista suklaata ja palata chrupkami kun jotain järkevämpää tulevat päähäni. Tervehdys! Monia
|
|
|
|
|
|
#3 (Permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Quote:
|
|
|
|
#4 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Lienee tarpeetonta sanoa, että kilpailun voittaja saa palkinnot sekä nimmarin ja omistautumista tekijältä
|
|
|
#7 (Permalink) | |
|
Michal Podbielski
|
Quote:
Mukaisesti Kilpailun säännöt osallistua sen mitä kirjoitat on henkilökohtaista kehitystä tätä säiettä: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.htmlLähetä viestisi on
|
|
|
|
#8 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Hieman myöhässä, mutta kiitos paljon saattamisesta virkaan oikeaan paikkaan
|
|
|
#9 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Niin vain tehdä lähettää kilpailuun ja palkinnot alkuun
|
|
|
#10 (Permalink) |
|
Michal Podbielski
|
Periaatteen mukaan, että paras uutinen pitää päällä pieni jälkikirjoitus laajentumisen yleisiä sääntöjä foorumi.
Samoja sääntöjä kilpailun pysyy ennallaan, ja toivotan teille edelleen hauskaa
|
![]() |
Selailuun
|
||||||
|
||||||
| Tunnisteita |
| virhe, käsittelyssään, kehittymisen, kiistävät, kirjat, rakastaa, palkinnoista, NLP, vakaumusten, Kysymyksiin, kehitys, henkilökohtaisen kehityksen, Onneksi, Merkille, Uutisia |
| Thread Tools | |
| Ulkonäön | |
|
|