|
|
|||||||
| Tècniques de PNL Quines són les tècniques de la PNL i com puc utilitzar? El primer pas per als nouvinguts a PNL. |
|
Hey! :) Aixà que molts temes przeglądniętych - sembla que m'agrada molt el fòrum:) Encara no tens un compte? Per què no dedicar un minut a registre completament lliure? Com a usuari tindrà accés a més parts del fòrum, vostè pot enviar el seu propi missatge, fer amics amb gent interessant amb interessos similars i obtenir molts altres beneficis. Registri's ara! Ja tens un compte? Entrada a cridar que va desaparèixer. |
![]() |
|
|
Linkback | Eines de fil | Aparença |
|
|
#71 (permalink) |
|
Interessat en PNL
Data d'entrada: agost 2009
Ciutat: Bytom
Missatges: sis
|
|
|
|
#72 (permalink) | |
|
la hipnosi Moderador (PNL MÃ ster honorari)
Registrat: novembre 2008
Ciutat: Bytom, una ciutat ...
Missatges: 646
|
Cita:
|
|
|
|
|
|
|
#73 (permalink) | |
|
PNL honorablement Prà ctiques
Data d'entrada: Sep 2009
Missatges: 1957
|
Cita:
Especialment els sentiments del passat. Perquè aixà com l'ancoratge en el present (la majoria ho prefereix) és només per recordar una imatge / so que acompanya a nosaltres, i ja hem à ncorai
|
|
|
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
Interessat en PNL
Ciutat: Bytom
Missatges: sis
|
Val, val incautats, però grà cies per la teva ajuda.
|
|
|
#75 (permalink) | |
|
Michael Podbielski
Data d'entrada: abril 2008
Ciutat: Wroclaw
Missatges: 1 849
|
Cita:
|
|
|
|
#76 (permalink) | |
|
Interessat en PNL
|
Cita:
![]()
|
|
|
|
Aixà que molts usuaris van trobar el missatge que se't poden ajudar: 1 |
|
|
#77 (permalink) | |
|
la hipnosi Moderador (PNL MÃ ster honorari)
Registrat: novembre 2008
Ciutat: Bytom, una ciutat ...
Missatges: 646
|
Cita:
![]() Aixà que bà sicament la idea i l'efecte de felicitació
|
|
|
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
Interessat en PNL
Data d'entrada: març 2010
Missatges: 2
|
Cita:
Durant diversos minuts veient aquest fòrum. M'he registrat especÃficament al fet que vostè escrigui de nou, perquè em preocupa que vostè és una d'aquelles persones que creuen que PNL és la resposta a tots els problemes. parpelles Contraccions musculars, no "marqui" només un senyal al cos que no té magnesi! Tractant de combatre això "ajustar l'estupidesa", tot i que comprenc que el resultat de la seva ignorà ncia. Et comandament un enllaç a l'article PW sobre aquest tema, perquè ni tan sols poden publicar enllaços al fòrum Senyors, una mica de sentit comú ... |
|
|
|
|
|
|
#80 (permalink) | |
|
Honorari PNL MÃ ster
Ciutat Biala Podlaska
Missatges: 129
|
Cita:
En segon lloc, encara que no m'equivoco les deficiències de magnesi en el cos provoca la conducció anormal d'impulsos en el nervi del múscul que causa les contraccions més freqüents, però això pot succeir com a conseqüència d'un truc d'estrès nerviós, traumatismes, etc que al seu torn cura millor que l'ancoratge amb el material de magnesi (i fins i tot si es tractava d'10krotna dosi requeriments diaris de magnesi i el wysikasz després hora o_0) Abcdefg Aixà que a menys que vostè és metge i no provar aquest cas particular no es pot identificar 100% la causa i el tractament. Es naczytałeś que ell no sabia què, has cregut i actuat en ell o no les proves, perquè kożystając l'efecte placebo, o autosuggestió podria aconseguir aquest efecte significa que fins i tot szprycując per airejar el sòl.
|
|
![]() |
Navegació
|
||||||
|
||||||
| Etiquetes |
| lèrgia, lèrgies, pel lÃcula, hipnosi, Ivan Pavlov, kinestetyczne, Àncores, à ncora, música, PNL, ull, subconscient, reaccions, trà nsit, sentiment, ment, evitar, entrada |
| Eines de fil | |
| Aparença | |
|
|