La traducció automàtica (amb el suport de Powered by Google):
Afrikaans Albanian Arabski Belarusian Bu³garski Catalan Chinese Croatian Czeski Danish Dutch Angielski Estonian Filipino Finnish French Galician Niemiecki Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish

Wróć  
Registre Info Jocs Marcar com a llegit

Tècniques de PNL Quines són les tècniques de la PNL i com puc utilitzar? El primer pas per als nouvinguts a PNL.

Àncores, àncora

Hey! :)

Així que molts temes przeglądniętych - sembla que m'agrada molt el fòrum:) Encara no tens un compte? Per què no dedicar un minut a registre completament lliure? Com a usuari tindrà accés a més parts del fòrum, vostè pot enviar el seu propi missatge, fer amics amb gent interessant amb interessos similars i obtenir molts altres beneficis. Registri's ara!

Ja tens un compte? Entrada a cridar que va desaparèixer.

Odpowiedz: Kotwice, kotwiczenie, Techniki NLP

Linkback Eines de fil Aparença
Stary 2009.09.15, 18:31   #71 (permalink)
Interessat en PNL

Awatar zader
N Avatar

Data d'entrada: agost 2009
Ciutat: Bytom
Missatges: sis
Domyślnie Re: punts d'ancoratge, ancoratge

Bé, gràcies. Ja sé sobre com a la barra. Llegeix una mica sobre ella.

Stary 2009.09.15, 18:31   #72 (permalink)
la hipnosi Moderador (PNL Màster honorari)

Awatar andrzej1234
N Avatar

Registrat: novembre 2008
Ciutat: Bytom, una ciutat ...
Missatges: 646

Cita:
Com àncores? Ja ha llegit a Internet perquè és una discussió bastant àmplia.
Associar un estímul amb un sentiment. Ot tota la filosofia, sense navegar per la Internet
andrzej1234 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 2009.09.15, 18:50   #73 (permalink)
PNL honorablement Pràctiques

Awatar Quentin
N Avatar

Data d'entrada: Sep 2009
Missatges: 1957

Cita:
Escrit per andrzej1234 Zobacz post
Associar un estímul amb un sentiment. Ot tota la filosofia, sense navegar per la Internet
Ja ho sé, però és només un munt de tècniques Ancoratge Especialment els sentiments del passat. Perquè així com l'ancoratge en el present (la majoria ho prefereix) és només per recordar una imatge / so que acompanya a nosaltres, i ja hem àncorai
Quentin jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 2009.09.15, 19:17   #74 (permalink)
Interessat en PNL

Awatar zader
N Avatar

Ciutat: Bytom

Val, val incautats, però gràcies per la teva ajuda.

Stary 2009.09.16, 10:49   #75 (permalink)
Michael Podbielski

Awatar NLP-er

Cita:
Escrit per zader Zobacz post
Avui, per primera vegada que faig de forma conscient àncorai el meu col lega durant un descans a l'escola, estar amb amics i amb cada broma coses diferents. Diverses vegades, l'amic es va posar a riure histèricament amb alguna cosa li va tocar l'espatlla. Després, quan uspokoiliśmy tots i la nostra última conversa sobre temes completament diferents. Per assegurar que ve a mi àncora Vaig tocar a la meva xicota al braç. Em vaig adonar que ella es va posar a riure.

Un cop completament conscient, sense saber encara hi ha tal cosa com PNL Vaig començar el mateix col.lega àncoraE a la paraula "cadira". Cada vegada, quan pronunciava aquestes paraules va anar a la diversió a les aixelles.
I aquí ve la meva pregunta de si aquests dos Àncores d'alguna manera es connecten entre si? És a dir. Un toc a l'espatlla i la cadira paraula.

Zader
Per descomptat. Després d' àncoraAixò succeeix, es pot ancorar a un estímul diferent, o un altre sentiment przekotwiczyć.

Stary 2009.10.02, 18:02   #76 (permalink)
Interessat en PNL

Awatar guma_89
N Avatar

Alien Clons Campió!
Data d'entrada: juliol 2009

Cita:
Escrit per milka76 Zobacz post
trzesacychc de les meves mans no és tan fàcil assumir aquestes Àncores Com en el cas que es mostra a la pel.lícula. Ahir vaig tenir l'oportunitat de comprovar si fundada àncora s'ha de fer en una situació difícil i, lamentablement, no va aconseguir :-(
Una vegada vaig tenir un problema amb tics nerviosos en forma de "agitar el múscul per sobre de l'ull", es pot imaginar com era ridícula i no obstant això traïció exemple quan es parla de treball. No pronunciar-se sobre això i també em molesta. de vegades jo no estava estressada, i de sobte em va parlar a la paparra. Em vaig trobar amb alguna cosa perquè ... saben, que nosaltres no controlem això, però si aquesta situació es produeix, és a dir, senyals que rep. Es pot oblidar d'això és simple i. .. dolorós. Just quan sembla Tik vaig preguntar a mi mateix el mal de agafar-se els dits estava fermament a la cara interna de la cuixa. Després de diversos tractaments, literalment es va aturar el programa de paparra. Aparentment funciona sobre el principi que el nostre subconscient és Tik (reflex) s'associa amb el dolor i l'esforç mai va ocórrer.

guma_89 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Així que molts usuaris van trobar el missatge que se't poden ajudar: 1
Stary 2009.03.10, 17:54   #77 (permalink)
la hipnosi Moderador (PNL Màster honorari)

Awatar andrzej1234
N Avatar

Registrat: novembre 2008
Ciutat: Bytom, una ciutat ...
Missatges: 646

Cita:
Escrit per guma_89 Zobacz post
Aparentment funciona sobre el principi que el nostre subconscient és Tik (reflex) s'associa amb el dolor i l'esforç mai va ocórrer.
Exactament en aquest principi funciona

Així que bàsicament la idea i l'efecte de felicitació
andrzej1234 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 2010.02.20, 03:33   #78 (permalink)
Interessat en PNL

Awatar Diana01
N Avatar

Data d'entrada: febrer 2010
Missatges: 1
Domyślnie ODP: Kotwice, kotwiczenie

Text automatically translated from: Angielski to: Catalan
Translated text
Una bona informació sobre ancoratge i ancoratge. mètode de Pavlov d'estímul per a definir és excel lent. tècniques de PNL s'apliquen aquí. És un concepte molt interessant. Tracta dels estímuls emocionals. Actuem i reaccionar de la manera en què s'ensenya des de la infància, és a dir, estem programats.
Original text
Diana01 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 2010.03.14, 18:50   #79 (permalink)
Interessat en PNL

Awatar abcdefg
N Avatar

Data d'entrada: març 2010
Missatges: 2

Cita:
Escrit per guma_89 Zobacz post
Una vegada vaig tenir un problema amb tics nerviosos en forma de "agitar el múscul per sobre de l'ull", es pot imaginar com era ridícula i no obstant això traïció exemple quan es parla de treball. No pronunciar-se sobre això i també em molesta. de vegades jo no estava estressada, i de sobte em va parlar a la paparra. Em vaig trobar amb alguna cosa perquè ... saben, que nosaltres no controlem això, però si aquesta situació es produeix, és a dir, senyals que rep. Es pot oblidar d'això és simple i. .. dolorós. Just quan sembla Tik vaig preguntar a mi mateix el mal de agafar-se els dits estava fermament a la cara interna de la cuixa. Després de diversos tractaments, literalment es va aturar el programa de paparra. Aparentment funciona sobre el principi que el nostre subconscient és Tik (reflex) s'associa amb el dolor i l'esforç mai va ocórrer.

Benvinguda

Durant diversos minuts veient aquest fòrum. M'he registrat específicament al fet que vostè escrigui de nou, perquè em preocupa que vostè és una d'aquelles persones que creuen que PNL és la resposta a tots els problemes.
parpelles Contraccions musculars, no "marqui" només un senyal al cos que no té magnesi! Tractant de combatre això "ajustar l'estupidesa", tot i que comprenc que el resultat de la seva ignorància. Et comandament un enllaç a l'article PW sobre aquest tema, perquè ni tan sols poden publicar enllaços al fòrum

Senyors, una mica de sentit comú ...
abcdefg jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 2010.03.14, 19:38   #80 (permalink)
Honorari PNL Màster

Awatar Gifek

Asteroides campió! Lemmings Campió! Street Fighter campió!
Ciutat Biala Podlaska
Missatges: 129

Cita:
Escrit per abcdefg Zobacz post
Benvinguda

Durant diversos minuts veient aquest fòrum. M'he registrat específicament al fet que vostè escrigui de nou, perquè em preocupa que vostè és una d'aquelles persones que creuen que PNL és la resposta a tots els problemes.
parpelles Contraccions musculars, no "marqui" només un senyal al cos que no té magnesi! Tractant de combatre això "ajustar l'estupidesa", tot i que comprenc que el resultat de la seva ignorància. Et comandament un enllaç a l'article PW sobre aquest tema, perquè ni tan sols poden publicar enllaços al fòrum

Senyors, una mica de sentit comú ...
En primer lloc és un fòrum per PNL i no una farmàcia. Si no fos així en aquesta pàgina a algú va escriure que les vibracions dels ulls curats amb el magnesi i l'altra persona la va reprendre perquè, gràcies PNL es pot curar, i no ha de ser en un cercle per veure els anuncis sobre l'important que és el magnesi, etc
En segon lloc, encara que no m'equivoco les deficiències de magnesi en el cos provoca la conducció anormal d'impulsos en el nervi del múscul que causa les contraccions més freqüents, però això pot succeir com a conseqüència d'un truc d'estrès nerviós, traumatismes, etc que al seu torn cura millor que l'ancoratge amb el material de magnesi (i fins i tot si es tractava d'10krotna dosi requeriments diaris de magnesi i el wysikasz després hora o_0)
Abcdefg Així que a menys que vostè és metge i no provar aquest cas particular no es pot identificar 100% la causa i el tractament. Es naczytałeś que ell no sabia què, has cregut i actuat en ell o no les proves, perquè kożystając l'efecte placebo, o autosuggestió podria aconseguir aquest efecte significa que fins i tot szprycując per airejar el sòl.

Odpowiedz

Navegació
Wróć   NLP.pl simple fòrum sobre PNL > Demostrant PNL-era > Sobre PNL > Tècniques de PNL

Etiquetes
lèrgia, lèrgies, pel lícula, hipnosi, Ivan Pavlov, kinestetyczne, Àncores, àncora, música, PNL, ull, subconscient, reaccions, trànsit, sentiment, ment, evitar, entrada

Eines de fil
Aparença
Wygląd liniowy Aparició de línia

Regles del fòrum
Vostè És possible que no Crear nous temes
Vostè És possible que no respondre a una discussió
Vostè És possible que no Enviar arxius adjunts
Vostè És possible que no Edita els teus missatges

BB codi és Inclòs
Smilies són Inclòs
[IMG] codi és Inclòs
El codi HTML és Exclusió
Trackbacks són Inclòs
Pingbacks són Inclòs
Refbacks són Inclòs

Totes les hores estan a GMT. Ara és 21:21.

Traduccions fetes VBET a 3.3.4
Desenvolupat per: vBulletin Version 3.8.5
Copyright © 2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd
Cercar per URL Cerca friendly vBSEO 3.5.1
SIMPLE Michal Podbielski (www.simple-nlp.pl)

Un 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48