Outomatiese vertaling (ondersteun deur Powered by Google):
Afrikaans Albanian Arabski Belarusian Bu³garski Catalan Chinese Croatian Czeski Danish Dutch Angielski Estonian Filipino Finnish French Galician Niemiecki Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish

Wróć  
Sign up Info Speletjies Mark Forums Read

Inligting Stel reëls, en belangrike inligting

WAARSKUWING! Free wedstryd vir almal - 2 boek, "NLP - EVOLUSIE" om te wen

Odpowiedz: UWAGA!!! Darmowy konkurs dla każdego - 2 książki "NLP - EWOLUCJA" do wygrania, Informacje

LinkBack (43) Draad gereedskap Voorkoms
Stary 23-03-2009, 15:22   43 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1 (Permalink)
Migal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie WAARSKUWING! Free wedstryd vir almal - 2 boek, "NLP - EVOLUSIE" om te wen

Enigeen kan deel neem aan die kompetisie - selfs sonder om te weet NLP. Op die ou end beloning is 'n boek oor NLP"NLP - EVOLUSIE. Slaan oor die volgende fase in die ontwikkeling van 'n dink mens tot mens gelukkig".

Al wat jy hoef te doen om 'n dubbele kans om te wen (pryse is 2 eksemplare van die boek "jouselfNLP - EVOLUSIE ..."), om te skryf Wat jy is 'n persoonlike ontwikkeling en hoekom jy dink so. En dit is so. Net skryf oor hierdie onderwerp die draad op die persoonlike ontwikkeling (by die skakel).

Net skryf Wat jy is 'n persoonlike ontwikkeling om te verduidelik sy verklaring. En dit sal bepaal wat die oorwinning - jou redenasie. Geeneen van die resultate van die navorsing, jou mening. Dit is wat belangrik is in hierdie kompetisie. Skryf Wat jy is 'n persoonlike ontwikkeling om te verduidelik sy verklaring, en jy het die kans van 'n gratis eksemplaar van die boek dubbele "NLP - EVOLUSIE. Slaan oor die volgende fase in die ontwikkeling van 'n dink mens tot mens gelukkig maak. "

Hier het almal 'n kans om te wen - selfs sonder om te weet NLP!

Reëls vir deelname:
  • Die kompetisie strek vanaf die datum van publikasie van hierdie artikel om 01.06.2009r (ingesluit).
  • Die kompetisie word die wenners 2ch skei.
  • Pryse vir die wenners is die boeke NLP-EVOLUSIE. Slaan oor die volgende fase in die ontwikkeling van 'n dink mens tot mens gelukkig, 'N afskrif van elk van die wenners.
  • Die resultate sal op die forum aan die einde van Junie 2009 aangekondig word - die jurie sal verseker dat die uitslag bekend was so gou as moontlik.
  • Aan die wedstryd deelneem, jy moet skryf In antwoord op persoonlike ontwikkeling Wat jy is 'n persoonlike ontwikkeling en regverdig hul verklaring.
  • Hierdie regverdiging sal deur 'n jurie geëvalueer word.
  • Dus, kan jy skryf oor iets wat iemand reeds genoem, gee hul eie redes.
  • Regverdiging gegee kan word later ontwikkel in gesprek met ander, verbetering of verheldering. Addisionele beskrywings is ook geëvalueer deur 'n jurie.
  • Die jurie moet rekening hou met hul eie subjektiewe beoordeling van die artikels en die kommentaar deelnemers aan die Forum.
  • Skryf in die kommentaar van ander mense se toesprake paszkwili bedreig onbevoegdheid, maar 'n ingeligte kritiek is baie op die plek.
  • Bewys plagiaat beteken diskwalifikasie.
  • Voordat die finale uitslae, sal die jurie op enige manier kommentaar lewer op enige leierskap wedstryd nie.
  • Die jury is saamgestel uit van die forum lede: NLP-er, MonikaAnnaJulia, dirja, szycha.
  • Die Jury wenners sal in ooreenstemming met die kies protokol vir die identifisering van wennersAfdeling hieronder.
  • Aangesien die resultate van 'n kompetisie wat gebaseer is op die subjektiewe beoordeling van die jurie, om die potensiaal van die kennis weg te neem, mag die wedstryd NIE enige persone wat reeds by te woon Opgelei deur 'n eenvoudige-nlp.pl. Kan deelneem aan die gesprek nie, maar sal nie in die opkoms van die wenners ingesluit word.
  • Enige korreksie, verduideliking of 'n addisionele opmerkings geskryf deur Michael Podbielskiego (NLP-er), in antwoord op vrae het in hierdie draad vorm 'n integrale deel van die Reëls van die wedstryd.

Minute van die identifisering van wenners:
  • Die opkoms van die wenners, die jury maak 'n voorlopige eliminasie - elke lid van die jurie kan voorspel net een persoon as' n kandidaat vir die wenner.
  • Die aanvanklike uitskakeling van enige nominasie (nomineer) word gereken as een stem. As iemand kry meer as een kandidaat is outomaties die wenner in die wedstryd (daar is 4 mense op die jury en die wenners 2ch).
  • As in die voorlopige eliminasie sal een eenparige wenner, die jury maak 'n voorlopige uitskakeling weer, om te kan identifiseer 2giego wenner.
  • As in die voorlopige eliminasie sal wees 2ch emerge wenners nie, is die jurie te voorskyn gekom die wenners of die wenner (as daar een is reeds genomineer is) vir die sekondêre paaie tussen stem met die kandidate vir die wenners.
  • As die her-stemming kan word 2ch emerge wenners, is die wenners of die wenner (as daar een is reeds genomineer is) Michael Podbielski blyk uit die geledere van die kandidate vir die wenners, met die meeste stemme kry nie. In hierdie geval is, sal bepaal wie die oorblywende aktiewe deelnemer in die forum. Hoe lank iemand is 'n lid van die forum moet invloed op die uitkoms nie, sodat mag weeg net aktiwiteit sedert die aankondiging van die kompetisie.
  • Stemming sal oop wees en sal gehou word in die forum.
  • Elke lid van die jurie is nodig nie kommentaar lewer op hulle besluit tot aan die einde van die stem sodat dit nie te beïnvloed ander lede van die jurie.
  • Elke lid van die jurie se plig om regverdiging vir enige van hul keuse na die opkoms van wenners.

Geredigeer deur NLP-er: 23-03-2009 -- 15:48
NLP-er jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 19:14   #2 (Permalink)
Geïnteresseerd in NLP

Awatar mlamka
Geen Avatar

Domyślnie Re: WAARSKUWING! Free wedstryd vir almal - 2 boek, "NLP - EVOLUSIE" om te wen

Miskien 'n bietjie, en ek was nie' n feit. Maar ek het so 'n skuldigbevindingdat, selfs as ek nie, maar ek is. Ek is, en die maat van my persoonlike ontwikkeling ek is. Wat het gebeur? Voordat ek begin te wonder hoe hierdie boek te kry, ek eet 'n stukkie van die wit sjokolade en terugkeer chrupkami wanneer iets meer sinvol sal kom in my kop. Groete! Monia
mlamka jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 19:55   #3 (Permalink)
Migal Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie Re: WAARSKUWING! Free wedstryd vir almal - 2 boek, "NLP - EVOLUSIE" om te wen

Quote:
Geskryf mlamka Zobacz post
Miskien 'n bietjie, en ek was nie' n feit. Maar ek het so 'n skuldigbevindingdat, selfs as ek nie, maar ek is. Ek is, en die maat van my persoonlike ontwikkeling ek is. Wat het gebeur? Voordat ek begin te wonder hoe hierdie boek te kry, ek eet 'n stukkie van die wit sjokolade en terugkeer chrupkami wanneer iets meer sinvol sal kom in my kop. Groete! Monia
Monia Bon Appetit!

Stary 03-04-2009, 00:23   #4 (Permalink)
Migal Podbielski

Awatar NLP-er

Nodeloos om te sê dat die wenner hul toekennings saam met die handtekening en toewyding van die skrywer sal ontvang

Stary 03-04-2009, 09:04   #5 (Permalink)
Moderator hipnose (ere-Meester NLP)

Awatar andrzej1234
Geen Avatar

Plek: Bytom, 'n pragtige stad ...

Dit is wat ek vra Maar hy het geantwoord dankie
andrzej1234 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 14:23   #6 (Permalink)
Geïnteresseerd in NLP

Awatar Barczi87
Geen Avatar

Uśmiech :)

Persoonlike ontwikkeling is vir my die ontdekking siebie.Uważam so omdat die ontwikkeling van hul persoonlikheid verryk sy vermoë om te verstaan dat die wêreld en ander mense wat ook gee bevrediging me.
Barczi87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 19:08   #7 (Permalink)
Migal Podbielski

Awatar NLP-er

Quote:
Geskryf Barczi87 Zobacz post
Persoonlike ontwikkeling is vir my die ontdekking siebie.Uważam so omdat die ontwikkeling van hul persoonlikheid verryk sy vermoë om te verstaan dat die wêreld en ander mense wat ook gee bevrediging me.
In ooreenstemming met die reëls van die kompetisie deel te neem aan dit is wat jy skryf is 'n persoonlike ontwikkeling in hierdie draad: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.html

Post asseblief jou boodskap daar

Stary 21-04-2009, 23:02   #8 (Permalink)
Migal Podbielski

Awatar NLP-er

'N bietjie laat, maar thank you very much vir die plasing van' n berig in die regte plek

Stary 27-04-2009, 15:25   #9 (Permalink)
Migal Podbielski

Awatar NLP-er

Sodat net die aandag van die post-wedstryd met pryse aan die top van

Stary 04-05-2009, 20:04   #10 (Permalink)
Migal Podbielski

Awatar NLP-er

Volgens die beginsel dat die beste nuus te hou op die top van 'n klein PostScript om die uitbreiding van die algemene reëls van die forum.

Dieselfde reëls van die wedstryd bly onveranderd, en wens jy groot pret voortgesit

Odpowiedz

Navigasie
Wróć   eenvoudige-NLP.pl gratis forum NLP > Sandbox > Inligting

LinkBacks (?)
LinkBack tot hierdie onderwerp: http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/610-waarskuwing-free-wedstryd-vir-almal-2-boek-nlp-evolusie-om-te-wen.html
Gepos deur Vir Tipe Datum
Internet, rekenaars / Forum Forum - Produk Party Stad Sanok: Katalog.Sanok.pl Hierdie draad Refback 02-06-2009 15:38
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: NLP Opleiding Practices - Sake Hierdie draad Refback 15-05-2009 19:35
EENVOUDIG-NLP - NLP-winkel Hierdie draad Refback 13-05-2009 07:37
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: Opleiding voordat Publik NLP Hierdie draad Refback 11-05-2009 20:08
EENVOUDIG-NLP - NLP-era Gallery Hierdie draad Refback 30-04-2009 21:01
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: Oor die NLP Hierdie draad Refback 30-04-2009 10:58
Games -- Hierdie draad Refback 25-04-2009 18:57
NLP-EVOLUSIE: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 25-04-2009 15:03
NLP-EVOLUSIE: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 25-04-2009 13:59
NLP-EVOLUSIE: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 25-04-2009 11:11
NLP-EVOLUSIE: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 25-04-2009 10:57
NLP-EVOLUSIE: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 25-04-2009 08:46
NLP-EVOLUSIE: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 25-04-2009 06:52
NLP-EVOLUSIE: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 24-04-2009 21:58
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding vir Business Hierdie draad Refback 24-04-2009 17:49
NLP-EVOLUSIE: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 24-04-2009 15:46
GoldenLine.pl: Bespreek - Vrye mededinging vir elke NLP - NLP-EVOLUSIE boek te wen Hierdie draad Refback 24-04-2009 09:47
GoldenLine.pl: Bespreek - Vrye mededinging vir elke NLP - NLP-EVOLUSIE boek te wen Hierdie draad Refback 23-04-2009 16:21
EENVOUDIG-NLP - NLP-film-era Hierdie draad Refback 22-04-2009 20:28
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: Die EENVOUDIG-NLP Hierdie draad Refback 22-04-2009 19:21
NLP-EVOLUSIE: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 22-04-2009 16:06
EENVOUDIG-NLP: NLP-era Flieks Hierdie draad Refback 22-04-2009 09:13
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding Hierdie draad Refback 21-04-2009 08:38
EENVOUDIG-NLP - NLP-winkel Hierdie draad Refback 20-04-2009 20:23
Eenvoudige Winkel Party Hierdie draad Refback 16-04-2009 09:38
WAARSKUWING! Free wedstryd vir almal - 2 boek, "NLP - EVOLUSIE" om te wen RSS2.PL - PRODUK VAN DIE PARTYE RSS - RSS READER BLADSYE Hierdie draad Refback 12-04-2009 10:57
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: NLP Opleiding Skedule Hierdie draad Refback 11-04-2009 22:54
EENVOUDIG-NLP - NLP Training: Working with EENVOUDIG-NLP Hierdie draad Refback 09-04-2009 21:25
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: NLP Opleiding Practices - Evolution Hierdie draad Refback 07-04-2009 17:39
Die wenner ksišżkę "NLP - EVOLUSIE" in 'n vrye spele -- Hierdie draad Refback 03-04-2009 15:52
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: NLP EENVOUDIG-Training Academy Hierdie draad Refback 03-04-2009 02:15
Web directory. Interessante plekke op die internet Hierdie draad Refback 03-04-2009 01:51
Oop tender boek NLP-EVOLUSIE om te wen | Die beste artikels Hierdie draad Pingback 02-04-2009 00:21
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: NLP-Master Opleiding Hierdie draad Refback 30-03-2009 21:48
GoldenLine.pl: Bespreek - Vrye mededinging vir elke NLP - NLP-EVOLUSIE boek te wen Hierdie draad Refback 30-03-2009 08:40
GoldenLine.pl: Bespreek - Vrye mededinging vir elke NLP - NLP-EVOLUSIE boek te wen Hierdie draad Refback 27-03-2009 14:15
GoldenLine.pl: Bespreek - Vrye mededinging vir elke NLP - NLP-EVOLUSIE boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 21:24
GoldenLine.pl: Bespreek - Vrye mededinging vir elke NLP - NLP-EVOLUSIE boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 20:38
GoldenLine.pl: Bespreek - Vrye mededinging vir elke NLP - NLP-EVOLUSIE boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 19:11
GoldenLine.pl: Bespreek - Vrye mededinging vir elke NLP - NLP-EVOLUSIE boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 18:44
GoldenLine.pl: Bespreek - Vrye mededinging vir elke NLP - NLP-EVOLUSIE boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 18:43
GoldenLine.pl: Bespreek - Vrye mededinging vir elke NLP - NLP-EVOLUSIE boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 18:42
GoldenLine.pl: Bespreek - Vrye mededinging vir elke NLP - NLP-EVOLUSIE boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 18:42

Tags
fout, lesing, evolusie, wedstryd, boeke, liefde, toekennings, nlp, oortuigings, Vrae, ontwikkeling, persoonlike ontwikkeling, Gelukkig, Note, Nuus

Draad gereedskap
Voorkoms

Beginsels Off
Jou mag nie Post new threads
Jou mag nie not post replies
Jou mag nie Post attachments
Jou mag nie edit your posts

BB code is Aangeskakel
Smileys is Aangeskakel
[IMG] kode Aangeskakel
HTML-kode is Af
Trackbacks is Aangeskakel