|
|
|
|||||||
| Inligting Stel reëls, en belangrike inligting |
![]() |
|
|
LinkBack (43) | Draad gereedskap | Voorkoms |
|
|
|
|
Migal Podbielski
Plek: Wrocław
|
Al wat jy hoef te doen om 'n dubbele kans om te wen (pryse is 2 eksemplare van die boek "jouselfNLP - EVOLUSIE ..."), om te skryf Wat jy is 'n persoonlike ontwikkeling en hoekom jy dink so. En dit is so. Net skryf oor hierdie onderwerp die draad op die persoonlike ontwikkeling (by die skakel). Net skryf Wat jy is 'n persoonlike ontwikkeling om te verduidelik sy verklaring. En dit sal bepaal wat die oorwinning - jou redenasie. Geeneen van die resultate van die navorsing, jou mening. Dit is wat belangrik is in hierdie kompetisie. Skryf Wat jy is 'n persoonlike ontwikkeling om te verduidelik sy verklaring, en jy het die kans van 'n gratis eksemplaar van die boek dubbele "NLP - EVOLUSIE. Slaan oor die volgende fase in die ontwikkeling van 'n dink mens tot mens gelukkig maak. " Hier het almal 'n kans om te wen - selfs sonder om te weet NLP! Reëls vir deelname:
Minute van die identifisering van wenners:
Migal Podbielski instrukteur, afrigter van NLP en hipnose Geredigeer deur NLP-er: 23-03-2009 -- 15:48 |
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) |
|
Geïnteresseerd in NLP
|
Miskien 'n bietjie, en ek was nie' n feit. Maar ek het so 'n skuldigbevindingdat, selfs as ek nie, maar ek is. Ek is, en die maat van my persoonlike ontwikkeling ek is. Wat het gebeur? Voordat ek begin te wonder hoe hierdie boek te kry, ek eet 'n stukkie van die wit sjokolade en terugkeer chrupkami wanneer iets meer sinvol sal kom in my kop. Groete! Monia
|
|
|
|
|
|
#3 (Permalink) | |
|
Migal Podbielski
|
Quote:
|
|
|
|
#4 (Permalink) |
|
Migal Podbielski
|
Nodeloos om te sê dat die wenner hul toekennings saam met die handtekening en toewyding van die skrywer sal ontvang
|
|
|
#7 (Permalink) | |
|
Migal Podbielski
|
Quote:
In ooreenstemming met die reëls van die kompetisie deel te neem aan dit is wat jy skryf is 'n persoonlike ontwikkeling in hierdie draad: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.htmlPost asseblief jou boodskap daar
|
|
|
|
#8 (Permalink) |
|
Migal Podbielski
|
'N bietjie laat, maar thank you very much vir die plasing van' n berig in die regte plek
|
|
|
#9 (Permalink) |
|
Migal Podbielski
|
Sodat net die aandag van die post-wedstryd met pryse aan die top van
|
|
|
#10 (Permalink) |
|
Migal Podbielski
|
Volgens die beginsel dat die beste nuus te hou op die top van 'n klein PostScript om die uitbreiding van die algemene reëls van die forum.
Dieselfde reëls van die wedstryd bly onveranderd, en wens jy groot pret voortgesit
|
![]() |
Navigasie
|
||||||
|
||||||
| Tags |
| fout, lesing, evolusie, wedstryd, boeke, liefde, toekennings, nlp, oortuigings, Vrae, ontwikkeling, persoonlike ontwikkeling, Gelukkig, Note, Nuus |
| Draad gereedskap | |
| Voorkoms | |
|
|