|
|
|||||||
| Inligting Stel reëls, en belangrike inligting |
![]() |
|
|
LinkBack | Hanteer Tools | Voorkoms |
|
|
#1 (Soek na) |
|
Michael Podbielski
Plek: Wroclaw
|
Al wat jy hoef te doen om te gee jouself 'n dubbele kans om te wen (pryse is twee kopieë van die boek "NLP - Evolution ..."), te skryf Wat vir jou is persoonlike ontwikkeling en hoekom jy dink. En dit is genoeg. Jy skryf oor hierdie onderwerp in die draad vir persoonlike ontwikkeling (by hierdie skakel). Jy skryf Wat vir jou is persoonlike ontwikkeling en regverdig sy verklaring. En dit sal die wenner bepaal - jou redenasie. Geen toets uitslae, net jou verstand. Dit is wat belangrik is in hierdie kompetisie. Skryf Wat vir jou is persoonlike ontwikkeling en regverdig sy verklaring, en jy het die dubbele van die kans om vir 'n gratis kopie van die boek "NLP - Evolution. Slaan oor die volgende fase in die ontwikkeling van 'n mens tot mens dink gelukkig is. " Hier is almal 'n kans om te wen - selfs sonder om te weet NLP! Kompetisie reëls:
Notule van die identifisering van wenners:
Michael Podbielski instrukteur, afrigter van NLP en hipnose Geredigeer deur die NLP-daar: 23-03-2009 - 14:48 |
|
|
|
|
|
#2 (Soek na) |
|
Belangstelling in NLP
|
Miskien 'n bietjie, en ek was nie' n feit. Maar ek het skuldigbevindingDat selfs as ek nie, maar ek het. Ek is, en wat die maat van my persoonlike ontwikkeling ek is. Hoe verklaar jy dit? Voordat ek begin wonder hoe hierdie boek te kry, sal ek 'n stukkie van die wit sjokolade met cris pies eet en kom terug wanneer iets meer sinvol sal kom in my kop. Groete! Monia
|
|
|
|
|
|
#3 (Soek na) | |
|
Michael Podbielski
|
Quote:
|
|
|
|
#4 (Soek na) |
|
Michael Podbielski
|
Nodeloos om te sê dat die wenners ontvang hulle toekennings saam met handtekening en toewyding van die outeur
|
|
|
#6 (Soek na) |
|
Belangstelling in NLP
|
Vir my, persoonlike ontwikkeling is omdat die ontdekking van die ontwikkeling van hul persoonlikheid siebie.Uważam verbreed hul vermoë om die wêreld en ander mense behalwe wat gee my bevrediging om te verstaan.
|
|
|
|
|
|
#7 (Soek na) | |
|
Michael Podbielski
|
Quote:
In ooreenstemming met die reëls van die kompetisie deel te neem aan dit dan moet jy skryf vir jou persoonlike ontwikkeling in hierdie draad: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.htmlAsseblief jou boodskap daar sweep
|
|
|
|
#8 (Soek na) |
|
Michael Podbielski
|
'N Bietjie laat, maar baie dankie vir die plasing van' n pos in die regte plek
|
|
|
#9 (Soek na) |
|
Michael Podbielski
|
So net om te trek uit die post oor die wedstryd met pryse op die top van
|
|
|
#10 (Soek na) |
|
Michael Podbielski
|
Volgens die beginsel dat die beste nuus te hou op die top van 'n klein post script na die uitbreiding van die algemene reëls van die forum.
Dieselfde reëls van die wedstryd is onveranderd en ek wens jou baie goed kan speel
|
![]() |
Tuisblad
|
||||||
|
||||||
| Tags |
| fout, lees, evolusie, wedstryd, Boeke, liefde, toekennings, NLP, oortuigings, Vrae, ontwikkeling, persoonlike ontwikkeling, geluk, nota, nuus |
| Hanteer Tools | |
| Voorkoms | |
|
|