Outomatiese vertaling (ondersteun deur Powered by Google):
Afrikaans Albanian Arabski Belarusian Bu³garski Catalan Chinese Croatian Czeski Danish Dutch Angielski Estonian Filipino Finnish French Galician Niemiecki Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish

Wróć  
Registreer Info Speletjies Mark Forums Read

Inligting Stel reëls, en belangrike inligting

WAARSKUWING! Vrye mededinging vir almal - twee boeke, "om te wen NLP - VERANDERINGE"

Odpowiedz: UWAGA!!! Darmowy konkurs dla każdego - 2 książki "NLP - EWOLUCJA" do wygrania, Informacje

LinkBack Hanteer Tools Voorkoms
Stary 23-03-2009, 14:22   #1 (Soek na)
Michael Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie WAARSKUWING! Vrye mededinging vir almal - twee boeke, "om te wen NLP - VERANDERINGE"

Enigeen kan deel neem aan die kompetisie - selfs sonder om te weet NLP. Op die ou end die prys is 'n boek oor NLP"NLP - evolusie. Slaan oor die volgende fase in die ontwikkeling van 'n mens tot mens dink graag".

Al wat jy hoef te doen om te gee jouself 'n dubbele kans om te wen (pryse is twee kopieë van die boek "NLP - Evolution ..."), te skryf Wat vir jou is persoonlike ontwikkeling en hoekom jy dink. En dit is genoeg. Jy skryf oor hierdie onderwerp in die draad vir persoonlike ontwikkeling (by hierdie skakel).

Jy skryf Wat vir jou is persoonlike ontwikkeling en regverdig sy verklaring. En dit sal die wenner bepaal - jou redenasie. Geen toets uitslae, net jou verstand. Dit is wat belangrik is in hierdie kompetisie. Skryf Wat vir jou is persoonlike ontwikkeling en regverdig sy verklaring, en jy het die dubbele van die kans om vir 'n gratis kopie van die boek "NLP - Evolution. Slaan oor die volgende fase in die ontwikkeling van 'n mens tot mens dink gelukkig is. "

Hier is almal 'n kans om te wen - selfs sonder om te weet NLP!

Kompetisie reëls:
  • Die kompetisie strek vanaf die datum van publikasie van hierdie artikel te 01.06.2009r (insluitend).
  • Die kompetisie sal 'n nasireër 2ch wenners.
  • Die pryse vir die wenners is die boeke NLP-evolusie. Slaan oor die volgende fase in die ontwikkeling van 'n mens tot mens dink graag, 'N afskrif van elk van die wenners.
  • Resultate sal bekend gemaak word op die forum aan die einde van Junie 2009 - die jurie sal verseker dat die uitslae was aangekondig so vroeg as moontlik te maak.
  • Om deel te neem aan die wedstryd wat jy moet skryf die onderwerp van persoonlike ontwikkeling Wat vir jou is persoonlike ontwikkeling en regverdig sy verklaring.
  • Hierdie regverdiging sal geëvalueer word deur 'n jurie.
  • Daarom, kan jy skryf oor iets wat iemand al gesê het, gee hul eie redes.
  • Regverdiging gegee kan word en dan die ontwikkeling van die gesprek met ander, verbetering of opklaring. Ekstra beskrywings word ook beoordeel deur 'n jurie.
  • Die jurie moet rekening hou met hul eie subjektiewe beoordeling van die artikels en die forum deelnemers se kommentaar.
  • Skryf in die kommentaar op iemand anders se toesprake paszkwili bedreig onbevoegdheid, maar die kritiek is saaklik as moontlik op die plek.
  • Bewys plagiaat beteken diskwalifiseer.
  • Voordat hulle die finale uitslag, sal die jurie in enige manier nie kommentaar oor die potensiële leiers in die kompetisie.
  • Die jurie is saamgestel van die gebruikers van die forum: NLP-Er, die MonikaAnnaJulia, dirja, Szych.
  • Die jurie sal aanbeveel wenners in ooreenstemming met die Memorandum van die bepaling van wennersHieronder opgeneem.
  • As die resultate van die kompetisie is gebaseer op die subjektiewe beoordeling van die jurie wat die potensiaal van kennis uit te skakel, kan die wedstryd deel te neem nie enige persone wat reeds opgelei deur die eenvoudige-nlp.pl. Kan deelneem aan die gesprek nie, maar sal nie ingesluit word in die loop van die kies van wenners.
  • Enige regstelling, verduideliking of addisionele opmerkings geskryf deur Michael Podbielskiego (NLP-Daar), wat reageer op enige vrae in hierdie draad vorm 'n integrale deel van die kompetisie reëls.

Notule van die identifisering van wenners:
  • By die kies van wenners, die jury maak 'n voorlopige eliminasie - deur elke lid van die jurie kan net een persoon kies as' n kandidaat vir die wenner.
  • Die aanvanklike verwydering van 'n nominasie (nomineer) gereken word as een stem. As iemand kry meer as een nominasie sal outomaties die wenner in die kompetisie (daar is 4 mense in die jurie en die wenners 2ch).
  • As jy in die voorlopige uitskakeling 'n eenparige wenner sal word, is die jurie maak' n voorlopige uitskakeling weer te kan 2giego wenner te identifiseer.
  • As jy in die voorlopige uitskakeling sal nie opkom 2ch wenners, die jury die wenners na vore gekom of die wenner (as daar een is reeds gekies word) op die sekondêre pad tussen die kandidate stem met die wenners.
  • As die sekondêre kan nie stem nie 2ch opkom wenners, is die wenners of die wenner (as daar een is reeds genomineer) Michael Podbielski blyk uit die midde van die kandidate vir die wenners, met die meeste stemme kry. In hierdie geval, sal die oorblywende aktiewe deelnemer aan die forum. Dit is so lank as iemand 'n lid van die forum kan geen invloed op die uitkoms, sodat weeg mag slegs aktiwiteit sedert die aankondiging van die kompetisie.
  • Stem sal oop wees en sal deel van die forum.
  • Elke lid van die jurie is nodig nie kommentaar op sy besluit tot die sluiting van 'n stem ten einde die ander lede van die jurie te beïnvloed.
  • Elke lid van die jurie se verpligting om elkeen van hul keuse te regverdig na die identifisering van die wenners.

Geredigeer deur die NLP-daar: 23-03-2009 - 14:48
NLP-er jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 18:14   #2 (Soek na)
Belangstelling in NLP

Awatar mlamka
Geen op die regte pad

Domyślnie Re: WAARSKUWING! Vrye mededinging vir almal - twee boeke, "om te wen NLP - Evolution '

Miskien 'n bietjie, en ek was nie' n feit. Maar ek het skuldigbevindingDat selfs as ek nie, maar ek het. Ek is, en wat die maat van my persoonlike ontwikkeling ek is. Hoe verklaar jy dit? Voordat ek begin wonder hoe hierdie boek te kry, sal ek 'n stukkie van die wit sjokolade met cris pies eet en kom terug wanneer iets meer sinvol sal kom in my kop. Groete! Monia
mlamka jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 26-03-2009, 18:55   #3 (Soek na)
Michael Podbielski

Awatar NLP-er
Domyślnie Re: WAARSKUWING! Vrye mededinging vir almal - twee boeke, "om te wen NLP - Evolution '

Quote:
Geskryf deur mlamka Zobacz post
Miskien 'n bietjie, en ek was nie' n feit. Maar ek het skuldigbevindingDat selfs as ek nie, maar ek het. Ek is, en wat die maat van my persoonlike ontwikkeling ek is. Hoe verklaar jy dit? Voordat ek begin wonder hoe hierdie boek te kry, sal ek 'n stukkie van die wit sjokolade met cris pies eet en kom terug wanneer iets meer sinvol sal kom in my kop. Groete! Monia
Monia Appetit!

Stary 2009/03/04, 00:23   #4 (Soek na)
Michael Podbielski

Awatar NLP-er

Nodeloos om te sê dat die wenners ontvang hulle toekennings saam met handtekening en toewyding van die outeur

Stary 2009/03/04, 09:04   #5 (Soek na)
Moderators van hipnose (ere-Meester NLP)

Awatar andrzej1234
Geen op die regte pad

Geregistreerde: November 2008
Plek: Bytom, 'n pragtige stad ...

Dit is wat ek moes vra Maar al antwoord deur
andrzej1234 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 14:23   #6 (Soek na)
Belangstelling in NLP

Awatar Barczi87
Geen op die regte pad

Uśmiech :)

Vir my, persoonlike ontwikkeling is omdat die ontdekking van die ontwikkeling van hul persoonlikheid siebie.Uważam verbreed hul vermoë om die wêreld en ander mense behalwe wat gee my bevrediging om te verstaan.
Barczi87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

Stary 13-04-2009, 19:08   #7 (Soek na)
Michael Podbielski

Awatar NLP-er

Quote:
Geskryf deur Barczi87 Zobacz post
Vir my, persoonlike ontwikkeling is omdat die ontdekking van die ontwikkeling van hul persoonlikheid siebie.Uważam verbreed hul vermoë om die wêreld en ander mense behalwe wat gee my bevrediging om te verstaan.
In ooreenstemming met die reëls van die kompetisie deel te neem aan dit dan moet jy skryf vir jou persoonlike ontwikkeling in hierdie draad: http://www.forum.simple-nlp.pl/o-nlp...-osobisty.html

Asseblief jou boodskap daar sweep

Stary 21-04-2009, 23:02   #8 (Soek na)
Michael Podbielski

Awatar NLP-er

'N Bietjie laat, maar baie dankie vir die plasing van' n pos in die regte plek

Stary 27-04-2009, 15:25   #9 (Soek na)
Michael Podbielski

Awatar NLP-er

So net om te trek uit die post oor die wedstryd met pryse op die top van

Stary 2009/04/05, 20:04   #10 (Soek na)
Michael Podbielski

Awatar NLP-er

Volgens die beginsel dat die beste nuus te hou op die top van 'n klein post script na die uitbreiding van die algemene reëls van die forum.

Dieselfde reëls van die wedstryd is onveranderd en ek wens jou baie goed kan speel

Odpowiedz

Tuisblad
Wróć   NLP.pl eenvoudige-forum oor NLP > Sandbox > Inligting

LinkBacks (?)
LinkBack tot hierdie onderwerp: http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/610-aandag-vrye-mededinging-vir-almal-twee-boeke-om-te-wen-nlp-evolution.html
Geplaas deur Vir Soort Datum
Internet, rekenaars / Forum Forum - Web Directory Sanok Plek: Katalog.Sanok.pl Hierdie draad Refback 2009/02/06 15:38
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: NLP Opleiding Practices - Sake Hierdie draad Refback 15-05-2009 19:35
EENVOUDIG-NLP - NLP winkel Hierdie draad Refback 13-05-2009 07:37
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: Opleiding van die publiek met die NLP Hierdie draad Refback 2009/11/05 20:08
Eenvoudige-NLP - NLP-era Gallery Hierdie draad Refback 30-04-2009 21:01
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: Oor die NLP Hierdie draad Refback 30-04-2009 10:58
Games - Hierdie draad Refback 25-04-2009 18:57
NLP-evolusie: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 25-04-2009 15:03
NLP-evolusie: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 25-04-2009 13:59
NLP-evolusie: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 25-04-2009 11:11
NLP-evolusie: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 25-04-2009 10:57
NLP-evolusie: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 25-04-2009 08:46
NLP-evolusie: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 25-04-2009 06:52
NLP-evolusie: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 24-04-2009 21:58
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding vir Besigheid Hierdie draad Refback 24-04-2009 17:49
NLP-evolusie: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 24-04-2009 15:46
GoldenLine.pl: Bespreking - Geen wedstryd vir elke NLP - NLP-evolusie boek te wen Hierdie draad Refback 24-04-2009 09:47
GoldenLine.pl: Bespreking - Geen wedstryd vir elke NLP - NLP-evolusie boek te wen Hierdie draad Refback 23-04-2009 16:21
Eenvoudige-NLP - NLP-era film Hierdie draad Refback 22-04-2009 20:28
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: 'n maklik NLP Hierdie draad Refback 22-04-2009 19:21
NLP-evolusie: Gratis NLP vir elke wedstryd Hierdie draad Refback 22-04-2009 16:06
Eenvoudige-NLP: NLP-era Flieks Hierdie draad Refback 22-04-2009 09:13
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding Hierdie draad Refback 21-04-2009 08:38
EENVOUDIG-NLP - NLP winkel Hierdie draad Refback 20-04-2009 20:23
Gewone Web Directory Hierdie draad Refback 16-04-2009 09:38
WAARSKUWING! Vrye mededinging vir almal - twee boeke, "NLP - Evolution" RSS2.PL om te wen - PRODUK PARTYE RSS - RSS Reader PARTYE Hierdie draad Refback 2009/12/04 10:57
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: NLP Training Kalender Hierdie draad Refback 2009/11/04 22:54
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: Werk met EENVOUDIG-NLP Hierdie draad Refback 2009/09/04 21:25
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: NLP Opleiding Practices - Evolution Hierdie draad Refback 2009/07/04 17:39
Die wenner ksišżkę "NLP - Evolution" in 'n vrye wedstryd - Hierdie draad Refback 2009/03/04 15:52
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: NLP Training Academy-EENVOUDIG Hierdie draad Refback 2009/03/04 02:15
Winkel bladsye. Interessante sites op die internet Hierdie draad Refback 2009/03/04 01:51
Tender oop boek, NLP-evolusie | oorwinning Die beste artikels Hierdie draad Ping 2009/02/04 00:21
EENVOUDIG-NLP - NLP Opleiding: NLP Master Opleiding Hierdie draad Refback 30-03-2009 21:48
GoldenLine.pl: Bespreking - Geen wedstryd vir elke NLP - NLP-evolusie boek te wen Hierdie draad Refback 30-03-2009 08:40
GoldenLine.pl: Bespreking - Geen wedstryd vir elke NLP - NLP-evolusie boek te wen Hierdie draad Refback 27-03-2009 13:15
GoldenLine.pl: Bespreking - Geen wedstryd vir elke NLP - NLP-evolusie boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 20:24
GoldenLine.pl: Bespreking - Geen wedstryd vir elke NLP - NLP-evolusie boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 19:38
GoldenLine.pl: Bespreking - Geen wedstryd vir elke NLP - NLP-evolusie boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 18:11
GoldenLine.pl: Bespreking - Geen wedstryd vir elke NLP - NLP-evolusie boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 05:44
GoldenLine.pl: Bespreking - Geen wedstryd vir elke NLP - NLP-evolusie boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 17:43
GoldenLine.pl: Bespreking - Geen wedstryd vir elke NLP - NLP-evolusie boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 17:42
GoldenLine.pl: Bespreking - Geen wedstryd vir elke NLP - NLP-evolusie boek te wen Hierdie draad Refback 23-03-2009 17:42

Tags
fout, lees, evolusie, wedstryd, Boeke, liefde, toekennings, NLP, oortuigings, Vrae, ontwikkeling, persoonlike ontwikkeling, geluk, nota, nuus

Hanteer Tools
Voorkoms
WyglÄ…d liniowy Line Voorkoms

Posting Reëls
Jy Mag nie Post nuwe drade
Jy Mag nie Voeg antwoorde
Jy Mag nie Post aanhegsels
Jy Mag nie Wysig jou poste

BB code is Ingesluit
Smilies is Ingesluit
[IMG] kode is Ingesluit
HTML-kode is Uitgesluit